1

Onderwerp: zoeken: Cupcakes Bouquet doos!

Hallo allemaal,
ik ben op zoek en doos voor bouquet, gemaakt met cupcakes...Bijv. ik heb deze gemaakt afgelopen zaterdag
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/320519_473104266073607_1939682123_n.jpg

en heb met folie ingepakt...maar was ik altijd bang voor de creme en messchien tijdens de reis kan het vallen!!!  :s

hebben jullie een idee waar kan ik kopen of maken?
bedankt

2

Re: zoeken: Cupcakes Bouquet doos!

d'r hoeft geen snoer aan denk ik, dus een andere rubriek... ;)  ik zal je even melden.

:think: Kan het niet met grijze oase?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Als ik het goed heb ben je op zoek naar iets om het boeketje in t,e vervoeren? Je kan een taartdoos gebruiken en de deksel er haaks opzetten (wel even vastzetten met 2 nietjes!), als een L zeg maar... Vervolgens pot met boeket erin en plastic folie eroverheen spannen. Je moet alleen wel uitkijken dat de pot niet gaat schuiven in de doos...

Carien schreef:

d'r hoeft geen snoer aan denk ik, dus een andere rubriek... ;)  ik zal je even melden.

:think: Kan het niet met grijze oase?

Je zegt, de pot in de oase en daarna folie... :think: als de oase is ook licht!
en de creme over cupcakes?
Bedankt
Simona

taartjesdroom schreef:

Als ik het goed heb ben je op zoek naar iets om het boeketje in t,e vervoeren? Je kan een taartdoos gebruiken en de deksel er haaks opzetten (wel even vastzetten met 2 nietjes!), als een L zeg maar... Vervolgens pot met boeket erin en plastic folie eroverheen spannen. Je moet alleen wel uitkijken dat de pot niet gaat schuiven in de doos...

Ja, dat is ook goed....bedankt

6

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Een keer had ik het gepakt en was Aan de cupcakes doos zien in webshop....ja....natuurlijk...ik heb gedaan!
Stom me!!!
Het was in februari! Mijn geheugen is niet goed....
Sorry....
:)