Onderwerp: Rockabilly bruidstaart, met speciale topper
Helemaal mijn stijl! Ik was dan ook erg blij met deze opdracht!
Het puzzelplaatje was het bruidspaar wat op de uitnodiging stond.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rockabilly bruidstaart, met speciale topper
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helemaal mijn stijl! Ik was dan ook erg blij met deze opdracht!
Het puzzelplaatje was het bruidspaar wat op de uitnodiging stond.

Wauw! Super gave taart 
Heel tof! Mooi gemaakt en lekker origineel!
hahah die moet ik opslaan
vrienden van mij willen ook nog trouwen en dit zou best een inspiratie voor hun taart kunnen zijn
vrienden van mij willen ook nog trouwen en dit zou best een inspiratie voor hun taart kunnen zijn
Oooooh die is echt GAAAAHAAAAAF!!!!!
Ik ben ook helemaal WEG van die kersjes!! Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt?
Oooooh die is echt GAAAAHAAAAAF!!!!!
Ik ben ook helemaal WEG van die kersjes!! Mag ik vragen welke uitsteker je hebt gebruikt?
Hoi Sonja, het is een set van 3 plungers, is heb ze meegenomen uit Thailand, ik weet niet of ze hier te krijgen zijn.
Oh wat een originele en gave bruidstaart!!!
die is gaaf! en origineel!
heel mooi uitgevoerd!
super hoor,
groetjes neeltje
Hoi Pleun, de topper is via etsy besteld, daar hebben ze heel veel leuke toppers in deze stijl, misschien ook een tip om te bekijken.

Bedankt allemaal voor de reacties!
Origineel, leuk zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rockabilly bruidstaart, met speciale topper