1

Onderwerp: mijn biscuit wordt niet zo hoog

Hoi,
Ik heb gewoon de funcakes mix en doe alles via de tabel. Ook de oven gaat op 175 graden. Sinds ik een nieuwe zak mix hebben, komt hij niet meer zo hoog. Ik heb er al extra ei in gedaan maar dat helpt ook niet. Het lijkt net of de mix ook niet meer zo luchtig is. Ik heb gewoon de kenwood. Hebben jullie dat probleem ook?
Groetjes Thera

2 Laatst bewerkt door CountryIrma (30-11-2012 21:12)

Re: mijn biscuit wordt niet zo hoog

volgens mij is hier al een topic over, zal zo even zoeken voor je...

Uitkomst van daar was geloof ik langer mixen...

Edit: gevonden: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=192571

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

3

Maar dat topic heeft niets met de nieuwe verpakking te maken, alleen wordt daar over heen gelezen.... ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Mijn biscuit blijft ook erg laag ondanks een extra ei, ook ik gebruik Fun Cakes Mix... Eens kijken of ik ze eens een mail kan schrijven hierover, ik heb al meerdere klachten voorbij zien komen... dus iedereen in de "pen"  :Y

5

Linda je loopt achter. Dat is  alweer achterhaald  Het is zo dat de oude mix alweer terug is bij DLTshop.

Veel taart plezier

6

bettie schreef:

Linda je loopt achter. Dat is  alweer achterhaald  Het is zo dat de oude mix alweer terug is bij DLTshop.

Klopt, enkel zijn er nog wel zakken met het vorige recept op de markt  :Y  Het duurt wel even voor alle zakken vervangen zijn / door verkocht zijn.

Op de nieuwe vernieuwde verpakkingen (om het maar even makkelijk te houden :D  ) zit een sticker over de ingredienten geplakt..
Heb je die nog niet, dan nog de 'oude' oplossing gebruiken en langer mixen  :Y

Overigens vind ik 175 graden erg warm voor Biscuit.. heb je al eens getest om op iets lagere temperatuur te bakken? Dan heeft het kapsel ook iets langer de tijd om te rijzen

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Bommeltje schreef:
bettie schreef:

Klopt, enkel zijn er nog wel zakken met het vorige recept op de markt  :Y  Het duurt wel even voor alle zakken vervangen zijn / door verkocht zijn.

Op de nieuwe vernieuwde verpakkingen (om het maar even makkelijk te houden :D  ) zit een sticker over de ingredienten geplakt..
Heb je die nog niet, dan nog de 'oude' oplossing gebruiken en langer mixen  :Y

Overigens vind ik 175 graden erg warm voor Biscuit.. heb je al eens getest om op iets lagere temperatuur te bakken? Dan heeft het kapsel ook iets langer de tijd om te rijzen

Ik heb inderdaad zakken zonder sticker! Nou extra mixen dan maar!