1

Onderwerp: Waar te koop in Nederland, Trimoline en Isomalt.

Wie weet waar ik in Nederland Trimoline (invertsuiker) en Isomalt kan kopen in kleine verpakking van bijvoorbeeld 250 gram. Ik kan het alleen maar vinden in Belgie en dan komen er verzendkosten bij die 3x zo hoog zijn als mijn aankoop.

2

Re: Waar te koop in Nederland, Trimoline en Isomalt.

isomalt volgens mij bij cakeshop

3

Isomalt krijg je ook bij de Hanos.. en ook bij de sligro volgens mij!

4

Cakeshop tijdelijk niet leverbaar en als ik op het plaatje af ga is dit een grote hoeveelheid die ik moet bestellen. Ik heb echt maar 50 gram trimoline nodig en 125 gram isomalt. Bij de Hanos zullen het wel kiloverpakkingen zijn maar ik kan eens even met ze gaan bellen, wel een goed idee. Mijn probleem is een beetje dat je overal nogal veel verzendkosten moet betalen terwijl je maar één ding besteld, mijn probleem dat weet ik maar ik heb nou eenmaal een recept waar dit in moet en ik wil het erg graag maken. Wie weet heeft iemand thuis deze ingrediënten en wil me die kleine hoeveelheden wel verkopen. Dus wie oh, wie.

5

Ik heb isomalt van de sligro in een kilo emmertje volgens mij. Jaren geleden heb ik ook isomalt van de hanos gehad, en dat was volgens mij maar 250 gr, maar geen idee of ze dat nog steeds hebben natuurlijk.. Ik kan het helaas niet snel verzenden voor je, hoe snel heb je het nodig?
Trimoline heb ik geen idee wat het is dus kan ik je niet mee helpen.
Succes!

6

Trimoline is invertsuiker. Je kunt het ook zelf maken door suiker op te lossen in water en dan citroenzuur bij te voegen maar ik ben bang dat mij dat niet gaat lukken, daar heb je eigenlijk een kookthermometer voor nodig en als ik die ook nog moet gaan kopen lopen de kosten wel erg op. Ik heb het nodig voor een toetje met de kerst, het heeft dus niet zoveel haast.

7

Bij de Hanos te koop in zakjes van 250gr voor, ik geloof, nog geen 3,00 euro

groetjes Hanneke

Hoi!
Ik ga zo dadelijk aan de slag met mijn gistermiddag gekochte Isomalt bij de Hanos.  €2, 50 van Kunst in Suiker. De Hanos verkoopt alle producten van hem (lamp, molds etc).
Ik meende ook een suikerthermometer voor een paar euro te hebben gezien, maar zeker is dat Wilton zo'n thermometer heeft. Ik weet alleen niet wat deze kost. Op YouTube heb ik diverse tutorials gezien over Isomalt en suikerverwerking waar geeneens een thermometer aan te pas kwam omdat het maar zeer korte maar hele duidelijke handles ogen waren. Misschien een ideetje?

Gr Tamara

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

Uhm ik bedoelde dus handelingen ipv handles ogen  :grr:

"A party without CAKE is just a MEETING"
www.sweetcleefcakes.nl

10

Allemaal bedankt voor het meedenken, ik heb inmiddels al mijn spulletjes in huis. Inderdaad bij de Hanos verkrijgbaar. Alleen nog even een thermometer scoren maar dat is niet zo moeilijk en ze zijn niet zo duur als ik dacht.