Onderwerp: Cucpakes met venetiaans masker
Deze cupcakes waren heel erg leuk om te maken. Met drie jongens heb ik geen barbiepoppen voorhanden, dus ben ik in de straat gaan bedelen bij de buurmeisjes
Bedankt voor het kijken

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cucpakes met venetiaans masker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze cupcakes waren heel erg leuk om te maken. Met drie jongens heb ik geen barbiepoppen voorhanden, dus ben ik in de straat gaan bedelen bij de buurmeisjes
Bedankt voor het kijken

wat ziet dat er mooi uit.
super chique.
Wat hardstikke leuk!!
Heb je dat met een vormpje gedaan of zo uit de hand??
De eerste paar heb ik met het gezicht van een barbiepop gedaan, de rest met een pinpop. Ik kon helemaal geen how to vinden over hoe je die dingen moest maken, dus heb ik er zelf één gemaakt
Ook zo leuk om te doen ..... http://www.youtube.com/watch?v=YsezvZzKlg0
Mooi hoor!

Mooie cupcakes en wat een duidelijke en profesionele how-to.!

Wat leuk! 
Ontzettend mooi!
Ik heb je How To bekeken en dat heb je echt heel handig en goed uitgelegd! Zag wel dat het heel wat werk is, heel knap om ze allemaal te maken. En bijna te zonde om ze op te eten hihi
Wat mooi geworden (de kleuren ook). Goede how to ook, bedankt!
Oooh die zijn super geworden buufie
Woehaha is dat het filmpje met die lastige regiseur

Dat muziekje

Schitterend zeg!! Echt heel mooi.
Dank voor de leuke reacties
Het was idd een tijdrovend klusje, maar heel leuk om te doen.
Daan, uiteindelijk toch gelukt 
Wauw, ziet er goed uit!!
Wat zijn ze mooi, gaaf gedaan!!!
Dank voor je how to. 
Dat muziekje
![]()
![]()
Mooie muziek!
(heb je daar een link van?)
daan69 schreef:Dat muziekje
![]()
![]()
Mooie muziek!
(heb je daar een link van?)
Hihi nou mijn stijl is het niet maar gelukkig dat er zoveel verschillende smaken zijn
zou anders wel heeel saai worden!
Het past wel goed bij de maskers dat wel 
Het oorspronkelijke liedje was veel mooier, maar ja dat mocht weer niet van youtube, pfffffffff. Dit was het enige nummer wat een beetje overeem kwam met de lengte van het filmpje. Wel sneu voor hubbie, die heeft zijn avond eraan besteedt
Gaaf gedaan en een hele duidelijke how to! Super!
Kleine tip; met een klein anti slipmatje onder de rode placemat schuift hij niet weg tijdens het uitrollen.
Gaaf gedaan en een hele duidelijke how to! Super!
Kleine tip; met een klein anti slipmatje onder de rode placemat schuift hij niet weg tijdens het uitrollen.
Thanx voor de tip!!!!
Deze zijn echt mooi! Heel leuk die maskers, ben zelf ook van de maskers!! En echt mijn kleurtjes ook, heel mooi!

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cucpakes met venetiaans masker