1

Onderwerp: PME1, les 1 , een dummytaartje

Afgelopen zaterdag de eerste les PME gevolgd in Ridderkerk  :)

http://img204.imageshack.us/img204/6461/clairepme1.jpg

Re: PME1, les 1 , een dummytaartje

Héél erg mooi hoor!

De aanhouder wint!

3

wauw! mooi zeg!! Ik ben hard aan het sparen om ook de PME te kunnen gaan doen. Als ik dit zie heb ik geen geduld meer!!!! wil het ..wil het....wil het!!!

Groetjes,
Annita

Dank je wel hoor!  :)

Ja het kost wel wat, maar kan nu al niet wachten tot het weer zaterdag is!!

5

hoe maak je dat randje boven aan?
i like it!

Taart Smakelijk is de naam

Met een crimper  :Y

7

Mooi zeg! Kun je nagaan, nog maar les 1 en dan al zo'n leuke nette dummy. 
Volg je de cursus bij Natacha? Die maakt hele mooie dingen en daar ga je heel veel leren!

Dank je!
Ja volg het indd bij haar.

Super schattig!!!

Te leuk!!!!

10

Mooi gemaakt, veel plezier met de cursus hij is erg leuk om te doen

11

Mooi!! (Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, dat je pme volgt;);););))

12

Wat een schatje! Netjes gedaan!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

13

Wauw, wat een mooie lieve taart! :)
Hoe heb je dat hout-patroon in je boomstam gekregen? Ik zie het wel vaker voorbij komen en vraag het me iedere keer af. Is het een roller of iets dergelijks? Heb er bij Pipoos naar gevraagd, maar de verkoopster keek me heel verbaasd en vragend aan haha.

Dat houtpatroon heb ik hier mee gemaakt :
http://www.taartendecoratie.nl/structuu … 60342.html

15

supermooi! ik wil ook heeeeeeel graag PME doen, maar helaas financieel niet mogelijk. en hier is niks in de buurt, maar wie weet....ooit.....in de toekomst.....

Voor jou iig genieten hoor, elke week weer zoveel nieuws leren en na 1 les al zo'n geweldige dummy! Superleuk gedaan!
Succes en veel plezier bij de rest van de cursus!

Wauw!! ik was ook bijna begonnen met PME maar dacht Wilton is goedkoper. niet goed gelezen dat Wilton bijna alleen met icing is. baalde er achteraf wel van maarja was al begonnen. krijg je nou ook veel tools enzo bij de PME1?? over moet je nog los alles aanschaffen?

17

clairestaarten schreef:

Dat houtpatroon heb ik hier mee gemaakt :
http://www.taartendecoratie.nl/structuu … 60342.html

Bedankt! :)

Dank je wel Pinkcloud! Hopelijk kan jij 'm ook nog een keer doen..

@ bakkertje amsterdam.
Ik heb ook Wilton 1 gedaan, omdat tie goedkoper was, maar ben ook geen fan van icing, ben er ook niet verder meegegaan en nu gekozen voor PME.

19 Laatst bewerkt door Dorien4444 (04-12-2012 23:21)

Wat een leuke taart/dummie.

Wat betreft PME, het is een fantastische cursus waar je veel leert. Ik wil echt niemand ontmoedigen maar vergis je niet in de kosten die er buiten het cursusgeld nog bij komen. Je krijgt dus geen tools, die mag je zelf aanschaffen en heb je soms ook echt nodig om bijvoorbeeld je eindstuk te kunnen maken. En het werkt ook nog eens verslavend als je PME1 hebt wil je ook de tweede en de derde.

Wauw,wat ontzettend mooi! En net als vele anderen voor mij... Wat zou ik graag PME willen volgen! Maar de kosten, hè... :(

Maar nogmaals, prachtige taart!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

Miss cake , ik heb je taarten bekeken, jij heb echt geen les meer nodig hoor! Je heb echt stuk voor stuk prachtige taarten, en super leuke poppetjes boetseer je!  :Y

Whahaha ik schrok ervan, ik wou net bij Bruids- en stapeltaarten kijken, zag ik m'n eigen taart bovenaan staan! LOL ;)

Dankjewel voor je compliment, wat ontzettend lief!! :D (En toch blijft PME lonken, hihi)

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

Dorien4444 schreef:

Wat een leuke taart/dummie.

Wat betreft PME, het is een fantastische cursus waar je veel leert. Ik wil echt niemand ontmoedigen maar vergis je niet in de kosten die er buiten het cursusgeld nog bij komen. Je krijgt dus geen tools, die mag je zelf aanschaffen en heb je soms ook echt nodig om bijvoorbeeld je eindstuk te kunnen maken. En het werkt ook nog eens verslavend als je PME1 hebt wil je ook de tweede en de derde.

dankje voor de info! dat word dus nog veeeel meer sparen hahaha.

24

Superleuk, heb de tweede module gedaan, aanslag op mijn budget, dus nu sparen voor no1, krijg er helemaal zin in zo!

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl