Onderwerp: Hoe bewaar ik koekjes met fondant
Heb de koekjes af maar weet niet of ik ze gelijk in een luchtdichte doos moet doen,of eerst de fondant laten uitharden. Of kan ik ze beter in een koektrommel met rijst doen. Wie kan mij helpen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe bewaar ik koekjes met fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb de koekjes af maar weet niet of ik ze gelijk in een luchtdichte doos moet doen,of eerst de fondant laten uitharden. Of kan ik ze beter in een koektrommel met rijst doen. Wie kan mij helpen?
ik volg mee...
hmm goede vraag... is hij niet te vinden bij de zoekopdracht?
Ik stop ze in de vriezer nadat ze afgekoeld en bekleed met fondant zijn. Je kunt ze bijna meteen met uit de vriezer halen opeten.
Bedankt voor de reactie.Ze liggen in de vriezer,heb ze verpakt met bakpapier tussen de koekjes en toen in een afsluitbaar plastic zakje. Morgen ga ik het proeven.
ben benieuwd naar je ervaringen
Heb het uitgeprobeerd,als je ze uit de vriezer haalt kun je ze inderdaad bijna gelijk eten alleen als er decoraties op je fondant zitten moet je langer wachten, maar ze smaken prima.
ik bewaar mijn koekjes met fondant altijd in een weckpot met een bodempje rijst.
Koekjes blijft bros... fondant hard gewoon uit.
Deze koekjes zijn voor de kerst ,dus in de vriezer is dan de beste keus.Bij mij werden ze in de trommel met rijst zacht,kwam ook doordat ik de hele koekjes had ingesmeerd met pipinggel inplaats van hier en daar een beetje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe bewaar ik koekjes met fondant