Onderwerp: Heerlijk aan het boetseren geweest.
Ik heb net het groene boetseerboekje binnen gekregen en kreeg gelijk zin om iets te gaan maken.
Dit is het geworden:

Kijk de teentjes dan......
3x gevuld met lemoncurd en 1 x met kersenvulling
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heerlijk aan het boetseren geweest.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb net het groene boetseerboekje binnen gekregen en kreeg gelijk zin om iets te gaan maken.
Dit is het geworden:

Kijk de teentjes dan......
3x gevuld met lemoncurd en 1 x met kersenvulling
Super leuk gedaan 
Leuk!
Hoi,
Ik ben nog niet zo ver
Maar dit ziet er toch wel erg super uit. gaaf gegaan
groetjes Andrea
Alledrie bedankt!!
Mooi gemaakt en leuk geboetseerd
Bedankt. Het is ook zo leuk om te doen. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Ziet er leuk uit
Mijn dochter viert aanstaande zondag haar 9de verjaardag, maar ze wilde geen poppetje uit het groene boekje op haar taart (jammer
)
Wat ik me wel afvraag, moet je tussendoor de onderdelen nog laten uitharden of kun je zo'n poppetje in een keer boetseren?
echt een hele mooie taart en mooi geboetseerd
een kleine opmerking
de bovenbenen van het meisje zijn wel heel erg lang in vergelijking met de onderbenen....
Die teentjes! Schattig!
Ziet er leuk uit
![]()
Mijn dochter viert aanstaande zondag haar 9de verjaardag, maar ze wilde geen poppetje uit het groene boekje op haar taart (jammer)
Wat ik me wel afvraag, moet je tussendoor de onderdelen nog laten uitharden of kun je zo'n poppetje in een keer boetseren?
nee hoor dat hoeft niet. Bij sommige boetseersels wel hoor. Maar dit meisje ligt alleen maar.. Als je ze staand maakt dan zou ik het wel doen ja. Het meisje is nu van marsepein gemaakt, dus uitharden gaat dan toch niet werken.
echt een hele mooie taart en mooi geboetseerd
![]()
een kleine opmerking
de bovenbenen van het meisje zijn wel heel erg lang in vergelijking met de onderbenen....
haha nee hoor dat lijkt maar zo.. Komt door de hoek van de foto... Maar ik snap wel dat je dat zegt want als je naar de foto lijkt dan lijkt het idd alsof ze slungel benen heeft. 
Wel balen trouwens Geetje. Heb je eindelijk dat boek... pfff. maar dan kun je iig wel een goede smoes verzinnen om misschien binnenkort een taartje helemaal naar je eigen wens te maken, met poppetje natuurlijk.
erg mooi 
Mag ik vragen wat voor "groen" boekje het is???
Leuk Leentje! Ze is een lieverdje en haar teentjes zijn nog het allerschattigst!
Ik heb het boekje nu ook, nu nog tijd zoeken.. én hopen dat íe net zo leuk wordt als de jouwe.
Tuurlijk mag dat er is een samenkoop actie geweest om het groene boekje van groene boekje tal tsafrir te bestellen. Ik stuur je even een pb.
Dankje mieperdepiep 
Ziet erg goed uit. Voor mijzelf vind ik de wimpers wel erg aanwezig. Kan horen maar voor mij persoonlijk te.
Voor mij persoonlijk ook
haha haha. Ik heb nu een nieuw penseeltje en dat gaat denk ik wel beter.
Heel erg leuk!!! 
De volgende die hier jarig is, heeft gewoon niets te zeggen.
Die vraag ik niet wat die wil. Is de enige man in een huishouden met 5 vrouwen/meiden, dus die is gewend, dat die niks te zeggen heeft
En anders ga ik toch een reden verzinnen, dat ik een taartje met poppetje kan maken (welke redenen kunnen: het sneeuwt, het sneeuwt niet, het regent, het regent niet, het vriest, het vriest niet enz. enz. enz.)
Of
ik ben blij vandaag, het is zaterdag, ik heb honger, of het taartje vloog zomaar in mijn oven en nu moest ik er wel een poppetje voor maken. 
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat boekje...
Vind je boetseersels zóóó leuk!
En ik krijg dat dus nooit voor elkaar 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heerlijk aan het boetseren geweest.