Onderwerp: Taartje voor wat een leuke gelegenheid moest zijn...
Deze vorig jaar gemaakt voor onze neef(je) en zijn vriendin, ze had haar zwangere buik laten beschilderen. Toen ik de foto zag kreeg ik het idee een taartje ervan te maken. Dus meteen aan de slag gegaan. Niemand mocht het nog zien want het was de bedoeling dat hij voor het geboorte kaartje gebruikt werd. Helaas is het kindje (Mylan) een dag na zijn geboorte overleden. Ik heb ze verteld dat ik het taartje gemaakt en gevraagd wat ik er mee moest doen. (had zelf de neiging hem meteen in de vuinisbak te gooien!!) Ze wilde heel graag dat we hem meenamen de dag van de crematie. Ze hebben hem aangesneden na de plechtigheid, en waren er toch heel blij mee.
Volgende week zou Mylan 1 jaar geworden zijn....
En dit weekend heb ik samen met zijn mama een taart gemaakt ter nagedachtenis aan hem. Ze wilde heel graag een foto van Mylan er op, Woezel en Pip en vlinders. Woezel en Pip heb ik geboetseerd, de vlinders heeft ze zelf uitgestoken. Het ontwerp is gaande weg door ons samen tot stand gekomen. Ik vond het heel speciaal dat ze dit samen met mij wilde doen.
Gevuld met mergpijpjesmousse en zwitzerseroom
Annita