Onderwerp: gelukkig even iets anders dan sint en piet
Voor iemand die met de vut gaat. Gevuld met chocolademousse en aardbeienjam. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gelukkig even iets anders dan sint en piet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor iemand die met de vut gaat. Gevuld met chocolademousse en aardbeienjam. 
Leuk! En ondanks dat de hond helemaal zwart is, zijn de contouren goed te zien. Goed gelukt dus!
Helemaal niemand een reactie. Ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie feedback???

Leuke taart. Maar volgens mij is het MET de vut. Een auto ga je in zitten. Je kunt niet in de vut want dat past niet 
Hoi Thera,
Leuke taart.. Ik kan het bovenop deze taart niet helemaal goed zien maar ik zou nog zwarte lijntjes gemaakt hebben met de sugargun.
Groetjes, Marielle
je kunt in de WW, in de bijstand en in de vut hoor, en deze man gaat dat dus doen, IN de vut, en hij gaat vast en zeker genieten van deze geweldig leuke taart!!!!
VUT is de afkorting voor Vervroegde uittreding. Daar ga je niet in... Het is taalkundig gewoon niet correct.
Je gaat in de WW of de Bijstand, maar je kunt niet MET de WW of MET de Bijstand.
De betekenis van WW en Bijstand is iets heel anders. Je krijgt namelijk geld van de overheid. Terwijl VUT een afkorting is voor vervroegd uitdienstreden. Omdat het totaal iets anders betekent kun je het ook niet met elkaar vergelijken.
Maar laten we er verder geen woorden meer aan vuil maken, want dat gaat een beetje ver en is mijn inziens ook niet nodig.
De klant wilde de tekst er zo op. Dus heb ik het zo gedaan! Ik heb niet bezig gehouden met de taalkundige kant. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gelukkig even iets anders dan sint en piet