1

Onderwerp: Hij woont in een ananas, sponge-bob !

Mijn zoontje wist al weer welke taart hij dit jaar voor zijn 6de verjaardag(wat vliegt de tijd toch) wou hebben. Sponge-bob ! Niet zo heel origineel maar wel heel fijn dat er veel voorbeelden te vinden zijn, dank daarvoor.

Dit is het geworden. Het is een chocoladebiscuit gevuld met ananasjam, vond ik wel grappig, en chipolatabavarois(ook met ananas erin).

Wat zal het volgend jaar weer worden??? Want dat is wel het enige nadeel aan deze hobby, de kids worden steeds veeleisender.

Groetjes,

Mandy

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8NODGYTK.jpg

Groetjes, Mandy

2

Re: Hij woont in een ananas, sponge-bob !

Hij is erg leuk en gefeliciteerd met je zoontje

3

Leuk!! Ik heb deze vorige week gemaakt vond het super om te doen deze is ook goed gelukt!! ( hoort in 3D thuis) ik had hem ook hier neergezet werd verplaatst :)

Groetjes Carolien

4

Erg leuk!

[MOVE] --> 3d Taarten

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Bedankt!
Tja, ik twijfelde wel, of het nou in 3d moest of niet, maar had het idee dat ik alleen maar de randjes had bijgesneden. Weet ik dan ook weer voor de volgende keer.  ;)

Groetjes, Mandy

Groetjes, Mandy

6

Leuk!! En hoe vond je zoontje hem?

7

Dankjewel !
Zoonlief was er gelukkig erg blij mee. Al had mijn jongste zoontje(4 jaar) er ook nog wel een Patrick en een Gerrit bij willen hebben, geboetseerd, zoals op het plaatje waarvan ik hem had gemaakt.
Zoals ik al opmerkte, als je eenmaal zelf taarten gaat maken, vragen ze steeds meer....
;)

Groetjes, Mandy