Re: From Paris with love..
Heel leuk

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » From Paris with love..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig
Echt een super mooi taartje!
Ik ga hem ook even bewaren!
heel mooi, supernetjes uitgesneden zeg
Iedereen super bedankt voor alle lieve comments!
wauw. heb jij de link voor dat siloutte? een vriendin van mij zal ontzettend blij zijn met zo'n taartje namelijk :-)
Ik heb geen idee meer van welke site ze komen. Ik zocht bij google op couple silhoutte geloof ik. Ik heb ze nog wel op de pc staan, dus zou het je ook kunnen mailen.
heel makkelijk hier plaatjes voor te vinden.
je geeft op in google, dansen en dan in afbeeldingen kijken, het makkelijkste is hem dan ook nog op zwart-wit te zetten (dan zoekt hij alleen zwart-witte plaatjes).
heel mooie taart, mooi strak ook
zo zie je maar weer dat je met iets simpels (behalve het strak krijgen, dat is altijd even oefen) toch een mooi taart kan maken he.
Ooh hij is simpel, maar daardoor juist prachtig.
Mag ik dit idee opslaan?
Evak schreef:wauw. heb jij de link voor dat siloutte? een vriendin van mij zal ontzettend blij zijn met zo'n taartje namelijk :-)
Ik heb geen idee meer van welke site ze komen. Ik zocht bij google op couple silhoutte geloof ik. Ik heb ze nog wel op de pc staan, dus zou het je ook kunnen mailen.
Zou je dat willen doen :-) super!
Kijk, dít vind ik nou een hele mooie taart. Wow!
Die ga ik bewaren in mijn inspiratiemapje, mag dat?
Uiteraard!
Wat een mooie,stijlvolle taart...de sfeer doet het hem!
Evak schreef:wauw. heb jij de link voor dat siloutte? een vriendin van mij zal ontzettend blij zijn met zo'n taartje namelijk :-)
Hallo anna,
Ik ben ook opzoek naar dat soloutte...Zou je hem mij ook kunnen mailen??? Ik moet volgende week namelijk een taart over parijs maken, en dacht toen gelijk aan jouw taart... Na veel zoek werk, heb ik hem dus gevonden!!!
Ik hoor graag van je..
Ik vind het echt heel erg mooi. Mooie kleuren en super silloutte! Die ga ik onthouden.
Gaaf zeg!
Annah schreef:Iedereen super bedankt voor alle lieve comments!
Hallo anna,
Ik ben ook opzoek naar dat soloutte...Zou je hem mij ook kunnen mailen??? Ik moet volgende week namelijk een taart over parijs maken, en dacht toen gelijk aan jouw taart... Na veel zoek werk, heb ik hem dus gevonden!!!Ik hoor graag van je..
Ja hoor, geen probleem! Kan wel pas vanavond omdat ik nu op het werk ben. Laat je na afloop dan ook je taart zien? 
Gaaf zeg!

Geweldig! Ik sla hem ook even op ! Toff bedacht!
Super gaaaaf 
Echt supergaaf! Wat een prachtige taart, die sla ik ook zeker op! 
Dit zijn de plaatjes die ik heb gebruikt voor diegene die ze graag wilde hebben!

Gaaf, leuk voor Valentijn.
wat een gave
grt Carla
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » From Paris with love..