Onderwerp: Heel wat taarten...
Echt al lang geleden dat ik hier was, dus hier is weer eens een eigen miniparade.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heel wat taarten...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt al lang geleden dat ik hier was, dus hier is weer eens een eigen miniparade.

Wat een leuke parade!! Het vogeltje is m'n favoriet!
Bedankt! Ik probeer mijn ontwerpje af en toe eens iets te vernieuwen. Ik wil voor de Kerst een speciaal soort vogeltje gaan maken, maar heb natuurlijk weer van alles in mijn hoofd en weet niet of het ook gaat lukken. 
Haha, leuk is dat hè, bedenken hoe je het wilt gaan doen en inspiratie opdoen! Succes alvast en ik zie het resultaat hier wel 
dat paard vind ik mooi zeg!
Leuke parade! Ik vind het ook tof om te zien hoe je fondant/marsepein combineert met 'niet fondanttaarten'
Mooie parade, vooral de bloemen van je eerste taart.
Hele mooie parade
Wauw!!
Dat vogeltje vind ik echt te schattig!!!! Hoe heb je die gemaakt? Met 2 halve blanda's tegen elkaar? Wil hem heel graag een keertje uitproberen!
Die taart met het paard erop is echt mooi! En die rozen aan de zijkant.....
wauw
Dat vogeltje vind ik echt te schattig!!!! Hoe heb je die gemaakt? Met 2 halve blanda's tegen elkaar? Wil hem heel graag een keertje uitproberen!
Er staat een topic met How to chick van deze taart op het forum! En een verwijzing naar het filmpje met voorbeeld op youtube.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=146792
Thanks, heel leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Heel wat taarten...