1

Onderwerp: Mijn Kasteel! Graag feedback!

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/704930_388343514579837_903836077_o.jpg

Na veel voorbereidingen en ideeën uitdenken is dit het resultaat geworden! De avond van te voren kwam ik erachter dat m'n lintje niet breed genoeg was, balen:( Dus dat zoveel mogelijk in het midden geplaatst.
Ik smacht naar feedback dus schroom niet ;) Soms zie je dingen zelf niet meer of heeft iemand een idee hoe iets makkelijker of netter kan :)

2

Re: Mijn Kasteel! Graag feedback!

Ik vind 'm leuk! Wat een schattig draakje zit erop :)

En omdat je graag feedback wilt, heb ik wel een paar puntjes voor je:
Je ridder is enorm, of je poort is wel errug klein. Hij moet bukken om erdoor te kunnen.
En ik vind je takjes met bloempjes erg leuk. Het hadden er van mij alleen wat meer mogen zijn, met wat zijtakjes hier en daar. Een iets voller effect, dat maakt het allemaal wat levendiger denk ik.

Maar ik vind het vooral een geweldig leuk kasteel geworden :)

3

ik denk dat Mayron hier zeeeeeeer gelukkig mee is :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

maarruh....  :think:  manlief en ik hebben samen zitten zoeken en kijken..... wat bedoel je nou toch met je lintje? :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Dank jullie voor de reacties! De ridder was idd erg groot.. Inschattingsfout gemaakt maar kleiner lukte gewoon niet :(

In bedoel het lintje op m'n cakeboard ;) Het is zwart dus je ziet het ook niet zo goed, hij glimt waardoor het alsnog zilver lijkt..