Onderwerp: cupcakes voor ziekenhuis
2 medewerkers namen afscheid van de long afdeling de vraag was injectiespuiten, longen, ondersteken, stethoscopen, kusjes en handjes. Ik vind ze wel geslaagd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes voor ziekenhuis
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
2 medewerkers namen afscheid van de long afdeling de vraag was injectiespuiten, longen, ondersteken, stethoscopen, kusjes en handjes. Ik vind ze wel geslaagd.
erg goed gelukt, vind die ondstersteekjes erg leuk!
Goed gelukt, zeg!
oh, leuk!
Mag ik ze opslaan?
Super
Erg leuk, is vast veel werk geweest?
Deze hebben je echt megaveel werk bezorgd. Ze zijn wel super mooi en op de verkeerde longafdeling bezorgd. (niet bij mij op mijn werk, ik werk ook op een longafdeling
)
Deze zuster vindt ze geweldig! Die stethoscoopjes..super! en die ondersteken op een cakeje: heerlijk! haha
Wat een super leuke cupcakes, mag ik vragen welke relief matjes je voor de ondergrond van de gele, rode, blauwe en groene cd hebt gebruikt?
Liefs Ivy
Erg leuk!!!
pfff, dit heeft vast een hele berg werk gekost zeg!
Ze zijn erg mooi geworden!
Heeel erg leuk! Moet veel werk geweest zijn!
oh, leuk!
Mag ik ze opslaan?
Natuurlijk mag dat 
Wat een super leuke cupcakes, mag ik vragen welke relief matjes je voor de ondergrond van de gele, rode, blauwe en groene cd hebt gebruikt?
Liefs Ivy
Dat zijn de texture sheets van makin s clay
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes voor ziekenhuis