Onderwerp: wit met goud, love royal icing
me even uit kunnen leven met royal icing op een nieuwe "show" dummy.

rozen zijn van gumpaste
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit met goud, love royal icing
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
me even uit kunnen leven met royal icing op een nieuwe "show" dummy.

rozen zijn van gumpaste
prachtig gewoon! 
Wauw wauw wauw !!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een plaatje Sil!!! Een vd mooiste taarten die ik lange tijd heb gezien!!

Wat een kunstwerk inderdaad. Waar heb je dat geleerd?
Tieneke
Sprakeloos....
Prachtig Sil!
jeetje
wat een reacties. Dank je wel allemaal.
@Tieneke: ik heb pme gedaan en al vanaf de 1e keer ben ik weg van royal icing, dus ik "rommel" er graag mee en geef er inmiddels ook cursussen in.
Prachtig en lekker anders 
Wauw hoe hou je het geheel zo stabiel? En zou dat ook met een echte taart lukken?
Wauw hoe hou je het geheel zo stabiel? En zou dat ook met een echte taart lukken?
dat gaat niet van biscuit, alleen van cake. De schuine tussenstukken van piepschuim en dan een lange dowel van boven naar beneden goed stevig in het onderbord.
Gaaf hoor!
jeetje
![]()
@Tieneke: ik heb pme gedaan en al vanaf de 1e keer ben ik weg van royal icing, dus ik "rommel" er graag mee en geef er inmiddels ook cursussen in.
Ben via je website meteen naar mijn kalender gerend, maar mijn echtgenoot is op die twee zaterdagen weg. Ik kan dus niet. Jammer, ik had graag van je willen leren en ook je taart in het echt willen zien. Misschien later...
Tieneke
sil schreef:jeetje
![]()
Ben via je website meteen naar mijn kalender gerend, maar mijn echtgenoot is op die twee zaterdagen weg. Ik kan dus niet. Jammer, ik had graag van je willen leren en ook je taart in het echt willen zien. Misschien later...
Tieneke
in het voorjaar komt er weer een cursus 
Zo Sil, wat prachtig!! Petje af.
Wauw wat prachtig!! Hoe maak je dat scheve in je stapeltaart?
wat een mooie tart
mag ik vragen hoe je het randje boven op de bovenste taart zo heb gekregen
eerst randjes spuiten en er later op zetten of is er een andere techniek
voor dit zou ik graag willen weten
wat een mooie tart
mag ik vragen hoe je het randje boven op de bovenste taart zo heb gekregen
eerst randjes spuiten en er later op zetten of is er een andere techniek
voor dit zou ik graag willen weten
Wauw Sil, echt supergaaf!!!! Ben nu zelf met PME 2 bezig. En als ik dit soort spuitwerk zie kan ik niet wachten om ook het 3e deel te gaan doen 
Wat een mazzel dat het een showstuk is, toch zonde om op te eten!!! Echt prachtig.
Woooooooooooooooooh! Echt vet!
Gaaf!!!!!!!!!!!!!Echt mooi gedaan 
Prachtig!!
(ik zat in dezelfde PME groep! )
groetjes
Heeel erg mooi gemaakt meis x
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit met goud, love royal icing