Onderwerp: Angry Birds Cake pops
ik wil graag fotos van mijn Angry Birds mijn cake pops met jullie delen maar hoe kan ik de fotos uploaden? 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Angry Birds Cake pops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil graag fotos van mijn Angry Birds mijn cake pops met jullie delen maar hoe kan ik de fotos uploaden? 
Zie de 'how to' in de taartenparade, helemaal bovenaan, daar staat het heel goed uitgelegd!!
Kijk eens op deze link:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723
Ook als je je foto's opslaat in Hyves, Facebook en Picasa (onderdeel van Gmail/Google) kun je die op deze manier toevoegen.
In het bovenste rijtje boven dit tekstvak zie je als een na laatste een 'foto' van een berg met zon erboven... Als je daarop drukt verschijnen de [ img ] haken en daartussen kun je dan de locatie van je foto plakken (gekopieerd uit je adresbalk van je internetbrowser).
Succes en ben benieuwd naar je pops!
We zien ze wel al in je avatar. Leuk hoor....
bedankt idereen voor de lieve adviezen.
Hier ff proberen
ik hoop dat het werk.
mvg
Anyela
.
Ik vind cake pops maken heel erg leuk. Ik heb veel in deze forum geleerd. hier enkele van mijn laatste cake pops 
Angry Birds Cake pops
Sesam straat Cake pops
Bedankt iedereen.
mvg
Anyela Ramos
Die elmo is gaaf!
Ik vind je angry birds leuk
die van sesamstraat zijn ook leuk hoor, maar ik vind je birds zo goed lijken 
hoi, bedankt ... het was wel een leerproces
..
mijn allereerste angry birds waren niet zo mooi... na 3 of 4 keer was het resultaat eindelijk goed 
Ik vind ze allemaal erg leuk! Mag ze ook graag maken! Hoe doe je dat nou, de vacht van de sesamstraatpops? Met een lepeltje op natte candymelt tikken?
ja!, en met veel geduld
ik heb de pagina van bakerella vaak gelezen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Angry Birds Cake pops