Onderwerp: Cruiseschip, caravan en een klein bluebirdje
De 3D opbrengst van deze laatste week
Dankje voor je reactie en het kijken,
groetjes Nathalie
En nog een paar gewone taartjes gemaakt deze week...:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cruiseschip, caravan en een klein bluebirdje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De 3D opbrengst van deze laatste week
Dankje voor je reactie en het kijken,
groetjes Nathalie
En nog een paar gewone taartjes gemaakt deze week...:
Wauw, wat zijn ze leuk!
Wat voor vorm heb je gebruikt voor de caravan? Vind het echt een heel leuk idee. Mijn ouders kamperen ook altijd, maar heb er nooit bij nagedacht daar een taart over te maken. Dus als je het niet erg vindt pik ik je idee een beetje in Ben wel heel benieuwd hoe je die vorm zo goed hebt gekregen.
Wauw, wat zijn ze leuk!
Wat voor vorm heb je gebruikt voor de caravan? Vind het echt een heel leuk idee. Mijn ouders kamperen ook altijd, maar heb er nooit bij nagedacht daar een taart over te maken. Dus als je het niet erg vindt pik ik je idee een beetje in Ben wel heel benieuwd hoe je die vorm zo goed hebt gekregen.
Haha dankje en natuurlijk mag je pikken . Ik heb gewoon een ronde biscuit gebakken, op de zijkant gezet en van de onderkant een derde/een kwart afgesneden. Gevuld (2x) en de bovenkant een beetje in model gesneden, eigenlijk best simpel Succes met maken!
Het is inderdaad best simpel, maar had daar nooit bij nagedacht! Dank je wel!
Wauw dat schip is echt heel gaaf!
Super mooi gemaakt, en orgineel!!
ik vind je cruiseschip heel mooi!
Prachtig gedaan hoor!! Mooi schip
Dank jullie wel dames !
De ontvanger van het cruiseschip is nu op cruise en komt zondag alweer terug, ben benieuwd wat ze van de taart vond....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Cruiseschip, caravan en een klein bluebirdje