1

Onderwerp: welke bloem is dit?

http://www.deleukstetaarten.nl/foto/7492/
Ik zoek een mooie bloem waar ik een witte en een zwarte versie van kan maken voor op een bruidstaart. Deze vind ik heel mooi, iemand die weet welke bloem dit is en een how-to weet?

Maak elke taart alsof het je laatste is!

2

Re: welke bloem is dit?

Ah ja ik heb het dus over de grote met meeldraden :)

3

44 keer bekeken en niemand kan me vertellen welke bloem dit is of welke uitsteker ik hiervoor moet gebruiken???? :rolleyes:

4

Sorry, ik weet het echt niet! Ik zou je graag willen helpen, maar ik denk niet dat je gebaat bent met een wilde gok!

Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto, maar ik denk dat het een hibiscus is. Heb een filmpje gevonden op youtube hoop dat je daar wat aan hebt. Succes!

http://m.youtube.com/watch?v=bqCnngqgkU0

Groetjes Petra

6

Ik zie geen foto  :think:  O-)

Misschien is iets 'annemoon-achtigs' leuk?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Oh en anders de maakster van de taart even een pbtje sturen!

Groetjes Petra

8

Oh bedankt iedereen! En een anemoon is inderdaad ook heel mooi! :)

9

lol dit is een van mijn bruidstaarten, sorry zag geen foto dus heb de link even gecheckt en tot mijn verbazing is het een van mijn creaties :)

Heb hiervoor de Pioenuitstekers gebruikt die met de paarse veiner erbij weet niet van welk merk helaas. Heb ipv wat je eigenlijk doet met een pioenroos ( heel veel bladeren) maar 8 of 10 bladeren gebruikt. Zal morgen even een foto maken van de uitstekers moet zo gaan werken :)

groetjes Monique   Movin

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

10

Weet ik dat ook. :) Ik dacht eerst ook dat het een hibiscus was. Maar wel een hele mooie bruidstaart! :thumb:  :Y

11

Inderdaad heel mooi! Leuk dat je in het onderwerp bent! Ik wist namelijk niet hoe ik je kon vinden aan de hand van de foto :)

12

cakejes schreef:

Inderdaad heel mooi! Leuk dat je in het onderwerp bent! Ik wist namelijk niet hoe ik je kon vinden aan de hand van de foto :)

Altijd leuk als er een taart van jezelf voorbij komt :)
Volgens mij staat er bij iedere foto een forumnaam, als je er met je muis op gaat staan ( zonder iets te doen) en als je bij de gebruikerslijst dan die naam invult kom je vanzelf bij de persoon terecht en kun je die mailen. Handig voor een volgende keer mms.

ps vaak staan er bij namen ook websites waar je op kunt kijken ( links van een geplaatst bericht onder de (forum) naam ) bij mij is dat ook het geval dus als je nieuwsgierig bent .... neem eens een kijkje ;)

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

13

Ah ok ik had gewoon movin ingetoets bij de zoekfunctie :) Bedankt voor de tip! Welke uitstekers heb je daar gebruikt?