1

Onderwerp: [GEVRAAGD] Kartonnen verpakking cake

Beste mensen,

Ik zoek voor mijn moeder een cadeautje en heb me wezeloos gezocht maar kan het nergens vinden. Ik heb de volgende geprobeerd:

- Ebay
- Makro
- Hema en dergelijke
- Gemaild naar verschillende web winkels

Helaas zonder resultaat. Wat ik zoek? Ik zoek kartonnen verpakkingen voor dit soort cake formaten:
http://media.marskramer.nl/Images/Data/Detail1/201529.jpg

Ik kreeg een tip van de Makro medewerker om gewoon karton te kopen en dan zelf knutselen om een soort mal te maken. Er zit niks anders op anders.

Hebben jullie enig idee waar ik dit formaat kartonnen dozen kan kopen?

Bedankt!

Re: [GEVRAAGD] Kartonnen verpakking cake

Bij de AH kopen ze dat soort kartonnen verpakkingen om cake te bakken. Weet alleen niet hoe groot

3

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen, aangezien je geen gebruikte zoekt.

De afmeting 15,5 x 7 x 6 cm kwam ik tegen op moeskasfunhouse.nl  wel met opdruk............

4

Karin09 schreef:

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen, aangezien je geen gebruikte zoekt.

De afmeting 15,5 x 7 x 6 cm kwam ik tegen op moeskasfunhouse.nl  wel met opdruk............

Deze vormen zijn 30cm lang, ik heb ze dus nodig van 31 x 7 x 6 oid. Ik heb gehoord gekregen dat HEMA ze maakt alleen verkopen ze ze niet. Ik ga eens informeren waar hun ze vandaan halen. Ik denk dat ze ze zelf laten maken.

Je zou anders ook een peperkoekblik kunnen gebruiken? Of zou dat te smal zijn? :think:

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

6

wij hebben op t werk vlaaidozen voor halve vlaaien die zijn 30x15 x 7 of 8 cm met nog zon lipjes voor m hoger te laten , dit zijn van die dozen die je zelf moet vouwen en standaard zonder naam oid dus naar mijn mening op meerdere plaatsen te verkrijgen.
in beligie heb je avia oid daar hebben ze heel veel verpakking misschiem ff googelen daarop

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

7 Laatst bewerkt door xzaz (28-11-2012 12:37)

Taarten van Kris schreef:

Je zou anders ook een peperkoekblik kunnen gebruiken? Of zou dat te smal zijn? :think:

Om te bewaren gebruikt ze tupperware, het gaat om dit geval echt om het verzenden en dat ze ze netjes kan meenemen. Op dit moment winkelt ze ze in aluminiumfolie waardoor de bovenkant een rommeltje wordt.

Wat ik ook veel tegenkom ik karton wat je ook in de oven kan doen maar die dingen zijn ontiegelijk duur. Ik zoek inderdaad van die platte dozen die je zelf in elkaar moet duwen.

@coconuts
Je bedoeld Avia van de pompstations? Dat is het enige wat ik via Google tegenkom in ieder geval.

8 Laatst bewerkt door coconuts (28-11-2012 13:22)

ik zal eens voor je navragen

het is ava dus zonder de i

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

9

Deze misschien??

.paardekooper.nl/eten/dozen_en_interieurs/gebaksdozen/gebaksdozen_specials/774444/stoldoos_kerst_norsk_groot

10

.paardekooper.nl/eten/dozen_en_interieurs/cateringdozen/cateringdozen/472303/rolladedoos_luxe_karton