Onderwerp: Hulp gezocht
Goede Avond forumleden,
Mijn naam is Esther en sinds net actief geworden op dit forum omdat ik denk dat jullie mij kunnen helpen.... Ik heb al heel wat tips gelezen en gebruikt voor het maken van mijn taartjes en cupcakes, ben helaas nog lang niet zo ervaren als sommige van jullie maar ik vind het leuk en daar gaat het volgens mij om
Bij mijn schoonfamilie hebben ze dit jaar weer is besloten om aan de algemeen bekende surprises te doen tijdens de feestdagen... Ik sta toch wel bekend als het creatieve persoontje en nu zat ik te denken om dit jaar een eetbaar konijn met toebehoren te maken... Het idee is als volgt:
- Bodemkonijnenhok --> Gemaakt van speculaas dus een bodem en vier opstaande randjes voor de zijkanten
- Tralies --> Gemaakt van zoute stokjes
- Hokje voor het konijn --> gemaakt van speculaas
- Eet en drinkbakje --> gemaakt van een uitgehold cupcakje 2x
- Eten --> gemaakt van marsepein
- Drinken --> Iets blauws... maar daar nog geen idee voor?
- Hooi --> fijn gesneden groene zure matten
- Zaagsel --> Naturel chips
- Konijnkeutels --> Dropjes
- Het konijn zelf --> Marsepein
Maar nu het probleem... Als ik de tralies wil bevestigen lijkt mij het handigst om dit te doen in het speculaas... Zou ik dan die zoute stokjes mee kunnen bakken in de oven of is het handiger om er gaatjes in te maken, maar hoe zorg ik er dan voor dat die niet te klein worden tijdens het bakken... En hoe kan ik de horizontale tralies het best bevestigen op de verticaal staande stokjes?
Ik hoop dat jullie het een beetje voor kunnen stellen wat het idee is, en het is natuurlijk niet een