Onderwerp: Eerste bruidstaart en zoete hapjes
Eindelijk was het dan zover, ik mocht mijn eerste bruidstaart maken!
De wens was chococake met bonbonbloccreme bekleed met witte marsepein met glimmer laagje en een dun blauw randje onderaan. Geen versieringen behalve een zeilboot en de naam van hun boot
en toen hield m'n bericht bij de eerste plaatsing op...
dus nu toegevoegd:
de naam van hun boot is 'onze beaut' en ze wilde daar een hartje tussen, zodat het 'onze love beaut' zou worden.
Zonder versieringen kon ik me geen foutje veroorloven...
Daarnaast nog 30 cakepops en 30 macarons, die ik na twee testrondes toch zelf ging maken. Achterin staat een pot marshmallows en vooraan liggen wat chocoprince-en, als aandenken aan de 'choco-prince' op het vrijgezellenfeestje van de bruid
.
Ik had alles goed ingepakt voor het vervoer, zelfs een reparatiekit mee en alles ging goed. Nadat ik alles had neergezet (op een andere tafel dan de houten tafel die ze me aan de telefoon hadden toegezegd) kwam ik er pas achter dat ik m'n camera vergeten was... niet zo slim voor je eerste bruidstaart
Het was best een boel werk en ik vroeg me soms af of ik niet teveel hooi op m'n vork had genomen voor een 1e bruidstaart... maar het was ontzettend leuk om te doen en het eindresultaat te zien.

Bedankt voor het kijken en als je nog opmerkingen hebt, dan lees ik ze graag...