Onderwerp: De zak van Sinterklaas
Geinspipikt van Lot
Gevuld met chocochip cookie creme, ddl en afgesmeerd met pure choco ganache
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » De zak van Sinterklaas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geinspipikt van Lot
Gevuld met chocochip cookie creme, ddl en afgesmeerd met pure choco ganache
Mooi! Hij staat voor mij ook gepland voor het weekend. Heb de onderkant ook bekleed of heb er een lap omheen gedaan?
Groetjes Natasja
Mooi! Hij staat voor mij ook gepland voor het weekend. Heb de onderkant ook bekleed of heb er een lap omheen gedaan?
Groetjes Natasja
Hoe bedoel je?
Ik heb een boltaartje 20 cm gemaakt, daar een rand van een rolletje fondant op gemaakt en daarna de hele taart bekleed. Toen heb ik de rand met m'n vingers aangeknepen, door het rolletje fondant eronder heb je genoeg om mee te werken.
mooiiiiiiii! mag ik m weer van jou inspipikken ?
Tuurlijk
latabsa schreef:Mooi! Hij staat voor mij ook gepland voor het weekend. Heb de onderkant ook bekleed of heb er een lap omheen gedaan?
Groetjes Natasja
Hoe bedoel je?
Ik heb een boltaartje 20 cm gemaakt, daar een rand van een rolletje fondant op gemaakt en daarna de hele taart bekleed. Toen heb ik de rand met m'n vingers aangeknepen, door het rolletje fondant eronder heb je genoeg om mee te werken.
Dank je voor je uitleg, sommige zetten namelijk de cake het fondant/ marsepein en werken dus als het ware de lap omhoog en er zijn weer anderen die dus een lap eromheen leggen allen dan krijg je een naad.
Ik hoop dat je hem nog snapt, Neeltje lastig om het duidelijk op te schrijven.
Ik vind jouw manier eigenlijk wel de beste. Dank je wel.
Groetjes Natasja
Ik snap m
Hij is leuk geworden. Bij mij staat de biscuit in de oven, ben nog aan het twijfelen of ik een pietengezicht maakt of een jutezak.
hij is top!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » De zak van Sinterklaas