1

Onderwerp: Logo voor fanpage: meningen gevraagd

Goedemiddag taartenbakkers,

Nadat ik gisteren met groot succes mijn tweede bestelling heb afgeleverd en ik voor de rest van deze maand nog 3 bestellingen heb staan, heb ik besloten om al mijn moed bij elkaar te rapen en een fanpage op facebook aan te maken.
Nou hoort daar natuurlijk ook een logo bij, dus na wat geknutsel met kleurtjes, lettertypes en het tekenpotlood, ben ik uitgekomen op onderstaand resultaat. Ik heb het in paint gemaakt, dus de lijnen van de cupcake zijn niet helemaal mooi strak, maar in grote lijnen (hoe dubbelzinnig) is dit het ontwerp.
En uiteraard ben ik heel benieuwd wat jullie hiervan vinden, daar bedoel ik de gehele lay-out mee. Dus de kleuren, lettertypes, tekst, afbeelding.
Dus ik zou zeggen: roept u maar en kom maar op met de ongezouten meningen  :)

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/28084_414433738627498_1747275173_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/32391_414448585292680_1803953029_n.jpg

2

Re: Logo voor fanpage: meningen gevraagd

Ik vind het logo superleuk...alleen twijfel ik wat over de naam en dan vooral over bakkado's.... Ik moest het bijvoorbeeld 2 x lezen om erachter te komen dat het om kado's gaat die gebakken worden. Maar als je de klemtoon verkeerd legt klinkt het zo gek. Of zet er een streepje tussen > Jo's bak-kado's

Volg je hart...want dat klopt!

Ben het met mniek eens... Een streepje ertussen zou ik ook doen.
Verder een super leuk logo, de cupcake past er goed bij.

Misschien kunnen de letters van 'tijd voor taart' nog ietsje groter.

Verder moet je volgens mij opletten met een fanpage omdat de politie en belastingdienst ook op facebook zitten om alles in de gaten te houden.
Zolang je geen bedrijf bent, kun je hier volgens mij problemen mee krijgen.

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

4

[MOVE] -> WWW

5

Ben het met de dames eens, ik vind de naam niet duidelijk.
Enne ik denk niet dat je de politie achter je aan zult krijgen, belastingdienst zou wel kunnen.

6

Bedankt voor de tips tot nu toe  :thumb:
Ik vind de naam op 't oog in eerste instantie ook een beetje raar staan, het is dat wist wat er daadwerkelijk stond  :think:
Ook heb ik de cupcake inmiddels wat kleiner gemaakt, hij komt zo heel lomp over en nu hij wat kleiner is, is het wat meer één geheel.

Ik zit er ook heel erg over te twijfel om me in te schrijven bij de KvK, maar ik wil eerst nog even uitzoeken wat hier allemaal bij komt kijken.
Daarnaast wil ik bij de belastingdienst informeren vanaf wanneer je belastingaangifte moet doen. Ik dacht namelijk ooit eens ergens gelezen te hebben dat je onder een bepaald geen aangifte hoeft te doen. Maar dit kan natuurlijk ook nergens op slaan  :lol:

jolien87 schreef:

Bedankt voor de tips tot nu toe  :thumb:
Ik vind de naam op 't oog in eerste instantie ook een beetje raar staan, het is dat wist wat er daadwerkelijk stond  :think:
Ook heb ik de cupcake inmiddels wat kleiner gemaakt, hij komt zo heel lomp over en nu hij wat kleiner is, is het wat meer één geheel.

Ik zit er ook heel erg over te twijfel om me in te schrijven bij de KvK, maar ik wil eerst nog even uitzoeken wat hier allemaal bij komt kijken.
Daarnaast wil ik bij de belastingdienst informeren vanaf wanneer je belastingaangifte moet doen. Ik dacht namelijk ooit eens ergens gelezen te hebben dat je onder een bepaald geen aangifte hoeft te doen. Maar dit kan natuurlijk ook nergens op slaan  :lol:

Alles wat je bijverdient moet je in principe aangeven, dus ook als je bijvoorbeeld een avondje op de kinderen va je zus past en daar iets voor krijgt...

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

8

er is wel een bedrijf wat al tijd voor taart heet, misschien niet handig om er onder te zetten??

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl