Re: chocoladeletter gespoten
Leuk
Als ik deze week nog ergens tijd kan vinden, ook maar eens proberen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » chocoladeletter gespoten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk
Als ik deze week nog ergens tijd kan vinden, ook maar eens proberen
Ze zien er geweldig leuk uit.
Zou je dit ook als bonbon vulling kunnen gebruiken of is het daar weer te stevig voor?
Het ziet er een beetje uit als de 'ganache' toefjes van leonidas qua textuur. Die zijn zacht maar stevig en aan de buitenkant, tsja hoe zeg je dat, licht uitgedroogd waardoor het wat krokanter word.
Ze zien er geweldig leuk uit.
![]()
Zou je dit ook als bonbon vulling kunnen gebruiken of is het daar weer te stevig voor?
![]()
Het ziet er een beetje uit als de 'ganache' toefjes van leonidas qua textuur. Die zijn zacht maar stevig en aan de buitenkant, tsja hoe zeg je dat, licht uitgedroogd waardoor het wat krokanter word.
Dit is te stevig voor een bonbonvulling.
Vizzstick schreef:Ze zien er geweldig leuk uit.
![]()
![]()
ok! thanks voor je antwoord. 
mamski schreef:Vizzstick schreef:Ze zien er geweldig leuk uit.
![]()
![]()
Ik heb dit wel eens gebruikt als bonbon vulling, klein beetje boter extra wordt redelijk stevig maar gaat prima en is heerlijk !!
Vizzstick schreef:mamski schreef:Dit is te stevig voor een bonbonvulling.
Ik heb dit wel eens gebruikt als bonbon vulling, klein beetje boter extra wordt redelijk stevig maar gaat prima en is heerlijk !!
Ah Super! Bedankt voor je antwoord. Ik ga het van het weekend is proberen met wat extra boter. 
Super leuk 
Super leuk

help ik heb t recept van de AH gebruikt maar bij mij blijft het 1 natte zooi
heb er al meer chocolade door gedaan en al een lepel royal icing
alles in de hoop meer een mousse te krijgen die ik kan spuiten en die ook nog wat opdroogt zodat ik mijn letters kan maken en kan vervoeren
dus iemand help!!!!!!
Mmm! Goed idee, dat ga ik ook maar eens doen!
Kan de spuitchocolade ook zonder de ingrediënten met koffie?
Ik neem gewoon chocolade, die smelt ik en voeg dan 10 % van het gewicht aan roomboter toe. Roeren en spuiten.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » chocoladeletter gespoten