1

Onderwerp: Mislukt!!

Na vele uren zwoegen moet ik helaas bekennen dat ik totaal niet tevreden ben over deze taart. Sterker nog wat mij betreft is ie mislukt. Tsja straks maar eens horen hoe de ontvanger er over denkt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4FLNZZQW-D.jpg

2

Re: Mislukt!!

mislukt?
vind hem erg mooi hoor :Y

groetjes Leontine

3

hij is leuk hoor! je ziet t altijd zelf het beste want dan is de taart niet geworden zoals je had verwacht maar als je m strax weer ziet als je m bezorgt dan kun je de taart misschien door de ogen van de ontvanger zien en die zijn altijd erg blij

Taart Smakelijk is de naam

4

Het is een vwbusje. Voor een kind dat 8 jaar.

Ik kan duidelijk zien wat het is geworden. Misschien had je het anders willen zien.  Zoja wat had je anders willen zien?  Probeer er een les van te maken. Dit doe ik ook altijd. Ook mij taarten zijn niet perfect.

De ontvanger zal er zeker blij mee zijnn.

5 Laatst bewerkt door Esmaatje (25-11-2012 17:04)

Ik vind hem erg leuk! En netjes afgewerkt.

6

kom op meid zo erg is t toch niet 

menigeen zou willen dat ie t zo kon  :Y

ik vind m leuk hoor

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

7 Laatst bewerkt door Chennie (25-11-2012 17:48)

De ontvanger vindt de taart iig wel mooi. Misschien ben ik gewoon een beetje te kritisch op wat ik maak. Ach beter te kritisch dan denken dat je een super taart levert die er in werkelijkheid niet uitziet  :)
(ik krijg wel vaker te horen dat ik niet zo moet z..k.n als ik zeg dat ik nog behoorlijk wat verbeterpuntjes zie haha. Maar goed ik blijf toch maar kritisch)

8

Mislukt is een volledig ingestorte taart!
Dat kritische herken ik wel hahaha.
Hij is echt mooi hoor!!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

9

Hij is super leuk!

Kijk ook eens op mijn facebookpagina;
www.facebook.com/bakeanddeco

10

deze taart is zeker niet mislukt hoor!

11 Laatst bewerkt door ElsGroeneweg (26-11-2012 00:27)

Leuke taart hoor en niks mislukt

ik meld je deze hoort thuis in 3D taarten

12

De taart is wel mooi, maar ik herken me ook in jouw gevoel. In je hoofd heb je waarschijnlijk een ander beeld, nl die van perfectie. Dat is niet altijd te realiseren. De ontvanger kijkt niet naar het 'technische' deel, maar vooral naar wat het voorstelt. Ik zeg dus goed gelukt. Dat je voor jezelf verbeterpuntjes ziet, is alleen mar groei

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

13 Laatst bewerkt door Chennie (26-11-2012 07:45)

Ik vind niet dat ie in 3d hoort omdat het eigenlijk gewoon een taart is met een taarttopper en de taarttopper is niet gemaakt van taart of cake maar van rice krispies.

14

Hij is hartstikke gaaf!! Ik begrijp je wel, ik denk dat er velen met jou zijn die zo kritisch zijn op zichzelf. Het kan altijd beter. Maar hij ziet er echt top uit!