Onderwerp: Hulp nodig: Geboorte taartje met lange vingers
Dag dames,
Ik heb jullie hulp nodig. Dit is nu mijn derde keer dat ik met biscuit mix werk en ik merk dat mijn kapsels jammer genoeg niet zo hoog worden als ik zou willen. Ik mix het ruim 8 min op de hoogste snelheid en vervolgens 3 minuten op de laagste stand.
Omdat ik nog maar een beginnen ben gebruik ik mijn springvorm (van 25cm) en doe daar vervolgens nog bakpapier omheen zodat mijn kapsel alsnog mooi hoog kan bakken. Niet dus.....
Nou had ik dus voor vandaag een beschuit taartje gemaakt. En jammer genoeg door het haasten ging het snijden van de lagen al niet goed. Mijn taartzaag werkte gewoon niet mee of mijn biscuit was aan de buitenkant net iets te stug...
Enfin, gevuld met bebogeen en chocomouse. En afgesmeerd met botercreme. Maar nu komt het dus toen ik de taart wou afwerken met de lange vingers merkte ik dus dat de lange vingers toch iets te lang zijn. Dus ik moest er jammer genoeg klein stukje van afsnijden.
Persoonlijk vind ik het niet mooi, had ik de lange vingers heel gelaten, dan was het effect denk ik niet mooi geweest. Maar ik zie hier alleen maar mooie geboorte taartjes waarbij er gewoon hele lange vingers zijn gebruikt....wat gaat er nou precies fout of wat kan ik in het vervolg beter of anders doen?