Onderwerp: Een blauw kasteel voor een kraamfeest
De kraamvrouw wilde eigenlijk deze taart hebben op haar bruiloft. Nu had ze de taart eindelijk, maar dan als kraamtaart.

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een blauw kasteel voor een kraamfeest
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De kraamvrouw wilde eigenlijk deze taart hebben op haar bruiloft. Nu had ze de taart eindelijk, maar dan als kraamtaart.

Wauw.................. 
hé wat leuk om weer zo;n taart van jouw te zien Caroline en weer zo;n gave
groetjes Carla
Wauw... Geen woorden voor, zo mooi!wat een werk. Prachtig!
Groetjes Natasja
Wat ontzettend mooi
Oh wat mooi! Hoewel niet mijn stijl, ik kan dit wel heel erg waarderen en vind het ontzettend knap gemaakt. En de ontvanger zeker ook!
Woow.. weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Echt geweldig en wat ontzettend knap!
Hoe lang ben je hiermee bezig geweest?
Wat een geweldige taart......prachtig!!
niet mijn stijl maar wat een knap werk
heb je goed gedaan

Jaaaa, je showt weer nieuwe dingren! Wist niet, dat je deze taart nog een keer gemaakt had, nu in een blauwe versie. Supergave kitsch!
Wat een werk, mooie taart

Heel gaaf! Wat een werk zeg 
Zoals altijd Caroline..heel mooi! 
Tjeee nu een blauwe variant deze is ook moooi.
Maar vond hem in het roze nog mooier 
Waw erg mooi! Wat een werk zeg!!
Inderdaad supergave kitsch! Heel mooi gedaan.

Wat enorm knap en wat een werk moet dat geweest zijn!
hoe doe je dat? daar ben je een paar dagen mee bezig toch? heb je zo een grote koelkast? wat zijn de afmetingen ? i'm confused! 
Wauw wat ontzetten gaaf!! Ik ben ook wel erg benieuwd hoe lang je hier nou mee bezig bent... 
Super super mooi en wat een werk zit erin!!!

Heel erg gaaf! 
Echt een plaaaaaaatje. Wat mooi zeg

Jaaaa, je showt weer nieuwe dingren! Wist niet, dat je deze taart nog een keer gemaakt had, nu in een blauwe versie. Supergave kitsch!
Heb je toch niet goed gekeken Jol
ik heb wel meer nieuwe taarten gepost. Die heb je gewoon gemist 
Woow.. weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Echt geweldig en wat ontzettend knap!
![]()
Hoe lang ben je hiermee bezig geweest?
Ik heb hier eerst aan vooruit gewerkt, de torens gemaakt en de koets.
De koets wilde ze graag bewaren dus dat is een dummy.
Ik ben ondanks alle voorbereidingen toch nog wel een dag bezig geweest met het bekleden en decoreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een blauw kasteel voor een kraamfeest