Re: kerstman cupcake...

Lekkersvannetje, ik zag ook met verbazing de reacties aan. Ben zelf een beginneling en denk het meeste te leren van creaties namaken, al dan niet met een eigen twist. Mooi gedaan hoor! En het gezegde Beter goed gejat dan slecht bedacht is wat mij betreft goud waard ;-).

Life is short, eat dessert first!
https://www.facebook.com/tantetaart.nl

27

Taartenmarie schreef:
anja66 schreef:

En, lekkersvannetje, misschien is het een idee om wanneer je iets namaakt er je eigen draai aan te geven( bijv. een andere kleur sjaal) en erbij vermelden dat je inspiratie ergens anders vandaan komt. Daarmee voorkom je het soort bovenstaande reacties.

Als je iets maakt uit de Mjam hoef je er toch ook niet perse bij te zetten dat het uit de Mjam komt of moet je er een eigen draai aan geven.
In dat soort bladen staan juist hele how-to's zodat, als je dat wilt, eea exact na kan maken.

Ik vind het leuke cupcakes en bljf vooral lekker baksels posten en trek je niet teveel aan van mensen die voorbarige conclusies trekken en dan ook meteen fel van leer trekken. Dat zegt namelijk meer over die mensen dan over jou...

:thumb:  :thumb:

dank je dames...ik ga gewoon verder en zal mijn creaties hier blijven posten...helaas niets gehoord van Dribbeltje...want dat had ik toch verwacht en natuurlijk gehoopt.

29

Leuke cupcakes! Vooral die sneeuwpop! Bestaat hier een how-to van :o ?

30

Leuke cupcakes! Vooral die sneeuwpop! Bestaat hier een how-to van :o ?

@lekkersvannetje  :thumb: gedaan hoor!

Gewoon doorgaan!

In welk nummer stond deze trouwens ?

I never met a calorie I didn't like....

32 Laatst bewerkt door kez (14-12-2012 20:19)

Wat leuk! Volgens mij staat ie in de kersteditie en heb jij er je eigen draai aan gegeven door de bekleding van de cupcake meer stervormig te maken (in t blad is t meer druipende sneeuw). Heel mooi!