1

Onderwerp: even voorstellen

Hallo enthousiaste taartenbaksters,

Mijn naam is Joke, ik woon in Almere, ben 48 jaar, 30 jaar getrouwd met Harry, moeder van een (pas) getrouwde zoon van 28 en een samenwonende zoon van 21.
Ik heb al veel te veel hobby's en nu is er weer een bijgekomen: taarten maken.
Toen mijn jongens klein waren maakte ik de gewone taarten, appeltaart, slagroomtaart, koekjes, boterkoeken.
Via de maakster van de bruidstaart voor onze oudste ben ik in aanraking gekomen met deze site en heb al heel wat uurtjes hele mooie taarten gekeken.
Sinds kort zit er een leukste taartenshop om de hoek, iets waar je ook niet vandaan kunt  blijven ...  :)
Ik ben een absolute beginner en heb nog maar 2 taarten gemaakt die wel lekker maar nog zeker niet mooi waren.
Ik wil nog veel leren en ga zeker workshops  volgen want ook ik heb last van het taartenvirus!  :Y

Bakse !!

2

Re: even voorstellen

Hallo Joke, welkom op het forum. Hoop wel dat je je taarten hier gaat posten. Ben wel nieuwsgierig.
En idd het taartvirus gaat rond en je bent hier nooit uitgeleerd. :D
Elke dag leer je wel iets bij.

groetjes, Petra

3

Het posten wordt wat lastig, mijn camera is stuk en de taarten inmiddels op  :/

4

Hoi,
Welkom en ook uit Almere :)

5

Leuk nog iemand uit Almere, ken nog verder niemand die taarten maakt, ik ga dinsdag mijn eerste workshop volgen, ben ook heel benieuwd..  :Y

6

Veel plezier as dinsdag, bij wie ga je workshop volgen?

7

Bij de Leukste taartenshop hier op de gracht in Haven.
Ik woon er nog geen 300 meter vandaan!
Ik ben dan ook al verschillende keren wezen kijken maar nu is er plaats dus ga ik eindelijk (yippie) leren hoe het wel moet  :)

8

ha ha, veel plezier ermee. Ik kom regelmatig in Haven van me werk, zelf woon ik in Buiten.

9

Bedankt, ik ga er zeker al met plezier naar toe !

10

hee muts jij ook hier  :P
:thumb:

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

11

Al een poosje maar zoals je me kent: ik kijk, luister en leer.
Leuk die taart terug te zien van Stan en jou... :thumb:

12

ja nou wacht ik natuurlijk op jou baksels
maar dat duurt denk ik nog even
of heb je een foto van je monchoutaart ??/

zit san hier ook op t forum???

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

13 Laatst bewerkt door Esdia (25-11-2012 20:49)

Hallo allemaal,
Ik wil me even voorstellen, ik noem me hier Esdia en ben sinds kort helemaal weg van deze nieuwe hobby taarten bakken.
Ik heb wel regelmatig appeltaart, boterkoek  :9  en kruid/cake gemaakt maar nooit een mooie gedecoreerde taart.
Ik had wel veel op site's en youtube gekeken maar nooit aangedurfd een taart te maken.
Nu heb ik één keer een cursus een pompoentaartje gevolgd en nu volg ik de Wilton cursus in Haarlem.
Ik vind het helemaal geweldig om te doen.
Hoop hier veel mensen te leren kennen zodat ik veel kan leren, door de tips van iemand zodat ik steeds beter word in taarten bakken en decoreren.
En als ik de cursus gevolgd heb iemand anders weer tips kan geven.
Bedankt alvast.
Groetjes Esdia