Re: Tadááááá - ben er trots op ...
Wow, die is gaaf joh! Eens even kijken hoe dat werkt die online workshop...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tadááááá - ben er trots op ...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow, die is gaaf joh! Eens even kijken hoe dat werkt die online workshop...
Wauwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!
Dank jullie meiden
Kan ik de link ook krijgen.
Dank je wel.
Hoe werkt dat met die online workshops? Kun je ze net zo vaak bekijken als je wilt of slechts eenmalig?
En kun je ze ook delen? Of zit er een sleutel ofzo op? Ben heel benieuwd.
Heb je gemaild met de vraag of je de link zou willen mailen.
Alvast bedankt.
Gr. Dolfijn
Hoe werkt dat met die online workshops? Kun je ze net zo vaak bekijken als je wilt of slechts eenmalig?
En kun je ze ook delen? Of zit er een sleutel ofzo op? Ben heel benieuwd.
Heb je gemaild met de vraag of je de link zou willen mailen.
Alvast bedankt.
Gr. Dolfijn
Eenmaal aangeschaft zijn ze van jou, voor altijd. Je kunt ze dus oneindig keer bekijken. Ik bekijk de class 1 keer gewoon op de bank en dan nog een keer met een project. Classes zijn onderverdeeld in hoofdstukken, dus als je een hoofdstuk wat moeilijk vind, dan start je 'm gewoon nog een keer, je kunt ook vragen stellen als je iets niet weer, en je kunt ook leren van wat anderen vragen. Ik vind het geweldig en het kost gewoon niets. Een Colette Peters class voor 11 of 15 of zelfs 23 of 30 euro vind ik echt een koopje. Uiteraard als ze in de aanbieding zijn zoals nu, dan is het helemaal leuk natuurlijk. Eind deze maand doe ik een Kaysie Lackey masterclass voor een hoop geld, en dan zie je haar natuurlijk wel "voor het echie" en het is iedere euro waar, maar deze instructeurs zijn van hetzelfde caliber ...
Je kunt ze niet delen. Je moet inloggen op je account (die je aan moet maken, en dan staan ze in je lijst. Het zijn geen bestanden die je binnenhaalt.
Ik zal zo even mijn mail doen en je het berichtje sturen ...
Ik heb een class besteld, maar heb alleen een bevestigingsmailtje ontvangen. Hoe kom ik nu aan de les zelf??? Of komt ie later?
En kan je hem maar 1x installeren? Want ik heb zelf een tablet, maar kan ik hem dan
beter op de laptop zetten denk ik.
Hoor het graag mocht iemand dit weten.
Gr. Dolfijn
Volgens mij zijn mijn vragen al beantwoord. Had nog niet ververst.....
kun je mij de link ook nog ff sturen, ik betaalde steeds 23,--
heb ook al meerdere cusussen, maar wil er nog wel wat bij
Suuske bedankt !!!
Ik kruip vanavond met Collette op de bank
Groetjes Samantha
De aanbieding geldt niet meer, duurde maar tot 29 oktober middernacht US time.
Het enige wat ik iedereen wil adviseren, is een account aanmaken op Crafty, aanvinken dat je de nieuwsbrieven wilt, en dan krijg je zelf ook de aanbiedingen in je mail.
Heel veel plezier allemaal!!! Happy Caking ...
Liefs
Suuske
ik heb het net gedaan, en werkte nog wel
super bedankt
ik heb het net gedaan, en werkte nog wel
![]()
super bedankt
Ik zie ze alleen maar van 31.19
Waauw geweldig allemaal!!! Mooie taart en heel leuk van je dat je de online workshops even met ons wilde delen! Bedankt! En hop, ga me nu even registreren
ik heb een nieuwe mail met aktie de cursusen voor 15,95
dus als iemanddie wil gebruiken mag je me mailen dan stuur ik de mail ff naar je door.
is geldig tot 26-11
hihi - gouwe handel die craftsy classes
wow, wat een gave taart! Ideaal dat je zo online een workshop kan volgen!
Voor de beginneling nu GRATIS
Modern buttercream
Hoe te bekijken zie hieronder:
Access your classes and workshops:
You can access all of your purchased classes and workshops immediately. Shippable items that are included with your course should be sent within 3-5 business days. You can access your courses and workshops on your My Craftsy page.
Modern Buttercream
with Joshua John Russell
Online Class
Ja lijkt me leuk, maar je moet een creditkaart hebben om te betalen.
Was dus blij voor niets
Ja lijkt me leuk, maar je moet een creditkaart hebben om te betalen.
Was dus blij voor niets
Heb je geen paypal account? Daar heb ik er 1 mee besteld namelijk.
Vanessa:
Nee heb/had ik niet, Wel aangemaakt net maar kan 3 dagen duren en ja dan is de aanbieding er niet meer.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tadááááá - ben er trots op ...