1 Laatst bewerkt door RijWM (23-11-2012 22:47)

Onderwerp: zwarte pieten cupcakes en kerstkoekjes

Voor KikaKoekenbakker Sanne heb ik 30 van deze pietencupcakes gebakken. Nu maar hopen dat ze lekker veel geld opleveren!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FXENGCJ6.jpg

Bij mevrouw Baktaart (maak een droomtaart) heb ik een workshop koekjes icen gevolgd, dit zijn een paar van de door mij versierde koekjes, de rest heb ik al opgegeten, hihihihi. De vis is wel niet erg kersterig, maar wel leuk om te maken! :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MTOPAVRQ.jpg

2 Laatst bewerkt door muffinandmore (23-11-2012 23:03)

Re: zwarte pieten cupcakes en kerstkoekjes

Leuk!Lijkt net of de Pieten een witte baard hebben  :think:   maar is wel schattig!

En het doel is natuurlijk FANTASTISCH!

3

muffinandmore schreef:

Leuk!Lijkt net of de Pieten een witte baard hebben  :think:   maar is wel schattig!

Schattig vind ik een pup !! Dit is gewoon mooi!!! Maar zwarte pieten hebben altijd een witte kraag en geen baard... ben benieuwd wanneer jij je pietencupcakes erop zet

Tess2012 schreef:
muffinandmore schreef:

Schattig vind ik een pup !! Dit is gewoon mooi!!! Maar zwarte pieten hebben altijd een witte kraag en geen baard... ben benieuwd wanneer jij je pietencupcakes erop zet

Zoals je wilt: Ze zijn zeker mooi.

5

Tess2012 schreef:

Oeps... volgens mij werd hier gewoon iets aardigs gezegd....
We hebben zo'n leuk forum en willen elkaar ondersteunen in ons gemaakte werk..  Waarom moeten we dan op deze manier tegen elkaar praten... :(

@ TS... ik vind ze super gaaf.. enne.. die koekjes ken ik ergens van  :think:  :thumb:

6

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties, ik had alles als positief begrepen hoor  :D .

Enne Kimh, die koekjes, tsja.... deze hebben het (voorlopig) overleefd  :lol: .