Onderwerp: Spuitzak
Als je een spuitzak gaat gebruiken moet je de ene kant op maat knippen voor het spuitmondje.
Maar hoe doe je het dan als je bv. een kleiner gaatje nodig hebt, of juist een groter gat?
Ik heb het dus over de wasbare spuitzak.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Spuitzak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als je een spuitzak gaat gebruiken moet je de ene kant op maat knippen voor het spuitmondje.
Maar hoe doe je het dan als je bv. een kleiner gaatje nodig hebt, of juist een groter gat?
Ik heb het dus over de wasbare spuitzak.
Meestal draai er een coupler op, een verbindingsstuk in twee onderdelen waartussen je het spuitmondje vast schroeft. Je spuitzak knip je dan op maat van de spuitzak.
Snap je hier iets van?
Tieneke
Meestal draai er een coupler op, een verbindingsstuk in twee onderdelen waartussen je het spuitmondje vast schroeft. Je spuitzak knip je dan op maat van de spuitzak.
Snap je hier iets van?
Tieneke
Ja oké, maar je kunt dan toch niet alle maten spuitmondjes gebruiken?
Ik heb zelf de spuitmondjes van Wilton, die RVS, en die passen wel allemaal op de coupler. Er zijn ook enkele grote van Wilton, om cupcakes mee te spuiten en die doe ik dan zonder verbinding in de zak. Dat past in hetzelfde gat.
Ik ben wel met je eens dat je dan geen kunststof mondjes kunt gebruiken, die passen vaak niet.
Tieneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Spuitzak