1 Laatst bewerkt door lekkersvannetje (22-11-2012 23:24)

Onderwerp: kerstman cupcake...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JHQCSP8T-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7GQTSA3B-D.jpg

2

Re: kerstman cupcake...

Ziet er supergaaf uit!! Vooral de sneeuwpop vind TOP!! :thumb:  :Y

Ah, wat een dot van een sneeuwman. Héél inspirerend (lees: die ga ik van je pikken...).

Life is short, eat dessert first!
https://www.facebook.com/tantetaart.nl

4

hij is heel mooi
alleen jammer dat je er een verkeerde naam inzet
deze cupcakes komen namelijk uit een ander taartenblad ( ik zal de naam niet noemen)

? hoe bedoel je die?

6

Ik herken hem ook. Maar hij is super leuk geworden. :thumb:

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

7

zoals ik al zeg cakesspecially4u deze cupcake heeft ze uit een ander blad hier neergezet en dan een naam van zichzelf erbij

peca hij is zeker leuk alleen ze heeft hem niet zelf gemaakt en das nu een beetje jammer

8

heel leuk krijg je gelijk kerst gevoel van :thumb:  :thumb:

dacht al dat je dat bedoelde, denk nog ff navragen haha, kan ze m niet gewoon nagemaakt hebben of is het echt dezelfde foto?

10

[MOVE] -> klein & fijn

Hoi Dribbeltje en de rest,

Je reactie geeft aan dat ik het dus goed gedaan heb...heb de cupcake zelf gemaakt...idd nagemaakt van een foto uit een ander blad...maar helemaal eigen handwerk.
Dit wilde ik natuurlijk ff kwijt...

Gr.

Wil toch nog ff wat kwijt...zit me niet lekker namelijk.
Meld ik me gister aan voor deze leuke site..
Zet ik mijn eerste twee fotos erop..mijn zelfgemaakte kerstcupcakes ...trots als een pauw, omdat ik vind dat ze best mooi zijn geworden...krijg ik een reactie dat ik ze niet zelf heb gemaakt???
Beetje vreeemd...ik heb idd een voorbeeld gebruikt uit een ander taartblad...maar deze cc met mijn eigen handen gemaakt.
Snap dus niet hoe dit gezegd kan worden als reactie op mijn foto??
Ik hoop wel dat ik een antwoord krijg..

13

lekkersvannetje schreef:

Wil toch nog ff wat kwijt...zit me niet lekker namelijk.
Meld ik me gister aan voor deze leuke site..
Zet ik mijn eerste twee fotos erop..mijn zelfgemaakte kerstcupcakes ...trots als een pauw, omdat ik vind dat ze best mooi zijn geworden...krijg ik een reactie dat ik ze niet zelf heb gemaakt???
Beetje vreeemd...ik heb idd een voorbeeld gebruikt uit een ander taartblad...maar deze cc met mijn eigen handen gemaakt.
Snap dus niet hoe dit gezegd kan worden als reactie op mijn foto??
Ik hoop wel dat ik een antwoord krijg..

moet je even wennen  :D  :D somige reacties hier zijn meer dan pittig :nooo  :nooo

Vanwelie, dank je voor je reactie.
Kan best pittige reacties verdragen, maar dit zijn leugens en daar heb ik toch wel wat meer moeite mee  :(

15

Over welk "ander blad" hebben we het hier eigenlijk? 't Is niet dat je hier geen namen van bladen mag noemen of zo :S

Leuke cupcakes wel :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

was ik ook wel benieuwd naar...

17

Heel mooi gemaakt !

het blad heet taarten decoreren...
bedankt voor jullie reacties.
Maar, nog ff vraagje...je mag toch wel  cc en taarten namaken uit een blad of van internet en dan een foto van je zelfgemaakte creatie hier neerzetten?

19

lekkersvannetje schreef:

Maar, nog ff vraagje...je mag toch wel  cc en taarten namaken uit een blad of van internet en dan een foto van je zelfgemaakte creatie hier neerzetten?

ik was net te kijken naar die boekje is dat wat?

20

lekkersvannetje schreef:

ik was net te kijken naar die boekje is dat wat?

21

lekkersvannetje schreef:

Ah ok. Snap dus echt de geheimzinnigheid daarover niet.

Ja hoor, geen probleem. Wel wordt het gewaardeerd als je je "bron" vermeldt.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

22

Zou mij niks uitmaken, van hoe, waar of wat.... Ik vind het gewoon hartstikke mooi, ook al is het nagemaakt. En zoals ik het lees van de andere, is het "supergoed" nagemaakt.  ;) In ieder geval mij complimenten! :thumb:  :Y Ik neem ook wel eens wat over van anderen...... O-)

23

heel mooi gemaakt! en ik snap de reacties ook niet zo goed....... :+

24

Ik snap die reacties hier ook niet zo goed. Als het inderdaad niet haar eigen maaksel was, begrijp ik dat mensen daar commentaar op geven. Maar dat kan dan ook op een vriendelijke manier. Zoals vragen of het kan kloppen dat dit niet een eigen maaksel is.

En, lekkersvannetje, misschien is het een idee om wanneer je iets namaakt er je eigen draai aan te geven( bijv. een andere kleur sjaal) en erbij vermelden dat je inspiratie ergens anders vandaan komt. Daarmee voorkom je het soort bovenstaande reacties.

25

anja66 schreef:

En, lekkersvannetje, misschien is het een idee om wanneer je iets namaakt er je eigen draai aan te geven( bijv. een andere kleur sjaal) en erbij vermelden dat je inspiratie ergens anders vandaan komt. Daarmee voorkom je het soort bovenstaande reacties.

Als je iets maakt uit de Mjam hoef je er toch ook niet perse bij te zetten dat het uit de Mjam komt of moet je er een eigen draai aan geven.
In dat soort bladen staan juist hele how-to's zodat, als je dat wilt, eea exact na kan maken.

Ik vind het leuke cupcakes en bljf vooral lekker baksels posten en trek je niet teveel aan van mensen die voorbarige conclusies trekken en dan ook meteen fel van leer trekken. Dat zegt namelijk meer over die mensen dan over jou...

Life is what you bake it.