Re: Mijn allereerste bruidstaart, Ben zo trots!
super mooi, leuk gedaan 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste bruidstaart, Ben zo trots!
super mooi, leuk gedaan 
oeps, ging niet helemaal goed, beetje teveel, hihi
Super,heel mooi!!
heeeeel errug mooi 
Moooi 
Terecht trots, heel mooi!
Wat een prachtige taart, en dat bruidspaartje... geweldig!!
Leuk! Mooi bruidspaartje zeg!
Prachtig, je hebt talent! Je bruidspaartje is inderdaad erg mooi, vooral haar jurk, maar ook het plaatje waar ze op staan is mooi gemaakt!
echt heel erg mooi! 
Wat een prachtige taart! En het bruidspaartje is ook super 
1e bruidstaart? Niet normaal, zo goed gelukt en dat bruidspaartje is geweldig.
Wat een prachtige taart!!!!Bruidspaar ziet er supergoed uit!!!!
Super mooi
Wauw heel strak!
En ik vind de jurk ook super mooi!
Wauw heel strak!
En ik vind de jurk ook super mooi!
Wat een geweldige taart en super mooi bruidspaartje!
Echt helemaal top!!!!
Mag ik vragen hoe je het bruidspaartje hebt bevestigd dat het zo goed blijft staan? Ik heb een tijdje terug een bruidspaartje op een taart gehad waarvan de bruidegom ging hellen en ook bijna is gevallen. (was gelukkig voor eigen familie maar toch.........)
Dus als mij een tipje van de sluier wilt oplichten hoor ik het heel erg graag!!!
Echt helemaal top!!!!
Mag ik vragen hoe je het bruidspaartje hebt bevestigd dat het zo goed blijft staan? Ik heb een tijdje terug een bruidspaartje op een taart gehad waarvan de bruidegom ging hellen en ook bijna is gevallen. (was gelukkig voor eigen familie maar toch.........)
Dus als mij een tipje van de sluier wilt oplichten hoor ik het heel erg graag!!!
Jeetje wat een hoop reacties! Super! Dank je wel allemaal

Echt helemaal top!!!!Mag ik vragen hoe je het bruidspaartje hebt bevestigd dat het zo goed blijft staan? Ik heb een tijdje terug een bruidspaartje op een taart gehad waarvan de bruidegom ging hellen en ook bijna is gevallen. (was gelukkig voor eigen familie maar toch.........)
Hoi Stefanie, met sateprikkers in de beentjes en wat icing onder de voetjes. En pas op locatie op de taart zetten. Anders wordt tijdens het vervoer het gat van de sateprikkers steeds groter.
wow, prachtige taart!! Mooi geboetseerd, ik wordt nu wel heel nieuwsgierig naar hoe het bruidspaar er in het echt uitziet!
wow, prachtige taart!! Mooi geboetseerd, ik wordt nu wel heel nieuwsgierig naar hoe het bruidspaar er in het echt uitziet!
Ik krijg nog een foto met het bruidspaar er bij. Maar de jurk was ook wit met zwarte borduursels en de bruidegom heeft ook echte "inhammen" 
Prachtig... Een kunstwerkje!
Wauw echt prachtig, en dit is je eerste?
Wat is die geo uitstekerset?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste bruidstaart, Ben zo trots!