Onderwerp: M&M taart en varkens in de modder
Aangezien ik zelf gek ben op chocola wilde ik al heel lang een chocobom maken. Dus toen mijn nichtje jarig was, greep ik mijn kans...lekker veel chocola/ m&m's...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » M&M taart en varkens in de modder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Aangezien ik zelf gek ben op chocola wilde ik al heel lang een chocobom maken. Dus toen mijn nichtje jarig was, greep ik mijn kans...lekker veel chocola/ m&m's...

Beiden erg leuk!
Ik vind ze erg mooi geworden! Schattige varkentjes ook 
helemaal leuk, vooral de varkens!
Mooi geworden!
Allebei erg leuk!
Super leuk en heel netjes gemaakt!
Die varkentjes zijn zo schattig! De grote m&m is knap gemaakt.
Erg leuk en mooi gemaakt!! Is de m&m taart gewoon biscuittaart, gevuld met? En daarom heen kitkat?
Erg leuk en mooi gemaakt!! Is de m&m taart gewoon biscuittaart, gevuld met? En daarom heen kitkat?
Dank je wel. Het is inderdaad gewoon een biscuittaart gevuld met een oreo-vulling. En daar omheen idd kitkat...genoeg chocola in één taart dus...haha
Ze zijn leuk! Vooral die M&M taart vind ik geweldig
Hoe heb je de KitKat aan de taart vastgemaakt? En liggen de m&m's los of zitten die ook vast? Weet je toevallig of hier ook een How To van is? Ik vind hem zo leuk.. wil hem ook maken! 
Ze zijn leuk! Vooral die M&M taart vind ik geweldig
![]()
Hoe heb je de KitKat aan de taart vastgemaakt? En liggen de m&m's los of zitten die ook vast? Weet je toevallig of hier ook een How To van is? Ik vind hem zo leuk.. wil hem ook maken!
Het was inderdaad lastig om de Kitkat vast te maken. Met een beetje glazuur gaat het wel een beetje. Maar toen ik de taart ging vervoeren, heb ik er wel even een lintje omgebonden, zodat het goed bleef zitten. De m&m's lagen er gewoon los op. 
Lovelycake schreef:Erg leuk en mooi gemaakt!! Is de m&m taart gewoon biscuittaart, gevuld met? En daarom heen kitkat?
Dank je wel. Het is inderdaad gewoon een biscuittaart gevuld met een oreo-vulling. En daar omheen idd kitkat...genoeg chocola in één taart dus...haha
Jamm!! Dat wil toch iedere vrouw/choco-fan! Oreovulling? Is daar een recept van? En wat was je andere laag?
mirandabuitkamp schreef:Lovelycake schreef:Erg leuk en mooi gemaakt!! Is de m&m taart gewoon biscuittaart, gevuld met? En daarom heen kitkat?
Jamm!! Dat wil toch iedere vrouw/choco-fan! Oreovulling? Is daar een recept van? En wat was je andere laag?
Ik doe gewoon 2 lagen oreo. Het is echt super eenvoudig en een van de populairste vullingen bij mijn klanten. Gewoon slagroom goed stevig opkloppen en dan stukjes oreo (oreo's dus even in stukken breken) er door... eenvoudiger kan niet, maar echt heel lekker...
Ik heb ook vaak gelezen dat mensen het door de botercreme doen...kan dus ook, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd...
Ik vind ze alletwee erg leuk
. die grote mm is dat van piepschuim of cake?
Groetjes
die m&m is echt super gedaan.
En wat een schattige varkentjes
Mooie taarten! Vooral de eerste ga ik onthouden.
Super gaaf!! Hoe heb je de grote m&m gemaakt?
Ik vind ze alletwee erg leuk
. die grote mm is dat van piepschuim of cake?
Groetjes
Ik heb bij Pipoos een piepschuim bol in de vorm van deze m&m gekocht en deze bekleed met marsepein.
Erg leuk ben ook erg fan van M&M's dus sla hem gelijk op voor mijn verjaardag
ik vind ze allebei leuk!!!!! zo netjes afgewerkt 
Super gaaf! En leuk om alle tips zo te lezen

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » M&M taart en varkens in de modder