1

Onderwerp: oogjes maken

Ik wil zwarte piet cakepopls maken (hoe origineel haha :) ) maar nu is mijn vraag hoe ik het makkelijkst die kleine oogje kan maken?
Is daar een uitsteker voor of een trucje?

Dank jullie wel.
:D

2

Re: oogjes maken

ik lees mee  :)

Deze set is erg handig voor het maken van oogjes: http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-242.html

Of anders balletjes van gelijke grootte platdrukken.

4

Leuke set maar omdat je het dan zo weinig gebruikt wel erg duur.. Maar x proberen met de bolletjes plat drukken

Je kunt ook ronde spuitmondjes gebruiken als je die in verschillende maten hebt.
Set is trouwens wel héél handig hoor en niet alleen voor oogjes!

Je kan ze er ook opspuiten met royal icing, heb je alleen een beetje ri, kleurstof en een spuitzakje voor nodig. Overigens werkt een diepvrieszakje waar je een klein puntie afknipt ook prima. Kan je dan pupil op tekenen met eetbare inkt of een heel klein bolletje zwarte ri spuiten.

Groetjes Petra

7

Bedankt voor de tips. Ik heb spuitmondjes, dus die kan ik gebruiken. RI is natuurlijk een hele goede tip, ik heb een zwarte pen met eetbare inkt.
Moet dus gaan lukken.

Dank jullie wel. :Y

8

Als ik witte RI over heb dan spuit ik het altijd op in kleine bolletjes, als het droog is even een zwart stipje erop en zo bouw je vanzelf een voorraad oogjes op :-)

Let them eat cake!