1

Onderwerp: cars bakblik bekleden (mall)

Dag dames,

ik heb een vraag. Vandaag heb ik voor het eerst de cars bakblik uitgeprobeerd. Nu ziet mn bescuit er al geweldig uit, alleen moet ik deze uiteraard nog vullen, afsmeren en bekleden.
Ik wil hier rode fondant/marsepein voor gebruiken maar dan wil ik de ogen (voorruit), banden, koplampen etc in de juiste kleur erop plakken. dit wordt wat knutselen maar bedacht me dat er misschiennn wel iemand zou zijn die daar een mall voor heeft uitgetekend?

ik hoor graag van jullie indien dit het geval is.
Groetjes x.

2

Re: cars bakblik bekleden (mall)

ik heb geen mall, maar kan je niet je bakvorm hiervoor gebruiken, dat je de kleuren die anders zijn dan rood, erop legt en wat aan drukt waardoor je de juiste vorm hebt en dit weeer op je taart plakken?

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

Beste Creativelady,

Kun je misschien aangeven waar je de cars bakblik hebt gekocht? Ik wil namelijk binnenkort voor een verjaardag een cars taart maken.

Alvast bedankt.

Groet,

4

het carsbakblik kun je kopen bij xenos.Kost iets van 6 of 7 euro daht ik

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

Beste Marikaatje,

Bedankt voor je reactie. Ik zal daar morgen even een kijkje nemen.

Groet,

6

Ik heb het van de vorm over genomen

En is het gelukt. Ik ben nieuwsgierig want ik hem hier echt twee cars fans en willen ook zo'n taart.