1

Onderwerp: Cakepops versieren

Hoi,

Wie weet of je cakepops gedipt in candymelts kan versieren met marsepein en hoe? Ik ben echt nog een beginner, maar ik wil dus rode angry birds maken en het gezichtje van marsepein, maar weet niet of het kan (hoe blijft het zitten?).

Ik hoor het graag van de kenners.

Groetjes Suzzy

2

Re: Cakepops versieren

plakken met een beetje water of tyloselijm

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Heb het ook nog nooit geprobeerd dus lees even mee, maar kan je het niet plakken met een beetje gesmolten chocolade.
Of bijvoorbeeld het gezichtje op de nog niet hard geworden chocolade drukken.

4

ik heb vorige week pietjes en sint gemaakt daar heb ik een beetje poedersuiker met water gemengd en de marsepein  mee geplakt. ging goed

5

je kan heel makkelijk met de warme candy melt of chocolade marsepein aan je cake pop plakken, gewoon drupjes erop doen en dan marsepein erop..  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

6

Bedankt iedereen voor jullie tips...het duurt nog een paar weken, maar ik ga van de week alvast beginnen met de gezichtjes (of in ieder geval de onderdelen ervan ;) ) en die vries ik dan in. Zodra ze klaar zijn en mooi  :rolleyes:  dan zet ik er ff een foto op.

Groetjes Suzzy

7

Als je de onderdelen van het gezichtje in de vriezer doet, worden ze vochtig als je ze laat ontdooien. Dan plakken ze misschien al vanzelf aan de cakepop vast?