Onderwerp: Ribbon cutter
Ik ben misschien dom...maar ik weet begrijp niet goed hoe ik de FMM ribbon cutter,- de lintroller - in elkaar moet zetten.
Is daar misschien een filmpje van?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ribbon cutter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben misschien dom...maar ik weet begrijp niet goed hoe ik de FMM ribbon cutter,- de lintroller - in elkaar moet zetten.
Is daar misschien een filmpje van?
Ik meld je even want je staat in de verkeerde rubriek.
Wat begrijp je er niet aan? Er zijn 3 soorten wieltjes voor verschillende effecten. Je doet een wieltje, dan een tussenstukje (of meer) weer een wieltje en dan met het schroefje aandraaien. Misschien is dit ook niet duidelijk maar kan t ook niet zo goed anders uitleggen
Tnx Luce.
Aan een ribbon cutter zit geen snoertje
[MOVE] --> Decoreren
Op youtube staat van dlt een handige how to.
Bedankt ik heb net gekeken, maar ik weet niet precies hoe ik dat laatste deeltje met dat schroefje moet doen....dat schroefje zie je ook niet op het filmpje.
volgens mij maakt het niet zo uit, ff proberen of het met de 'dichte' kant op de draad moet (volgens mij wel trouwens) of met de open kant.
Als het bij je 1e poging vastzit is het goed, zo niet, probeer dan de andere optie.
Draai e.e.a. niet te strak aan, anders kunnenje rolletjes niet rollen (als je snapt wat ik bedoel...
succes
Tnx Luce.
Aan een ribbon cutter zit geen snoertje[MOVE] --> Decoreren
Ik heb net ff gekeken en daar staat tussen haakjes lint roller. http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =0&y=0
Het snoertje sloeg op het feit dat het topic per abuis in de rubriek Keuken- en andere apparatuur stond
Bedankt....was een beetje verwarrend omdat ik op het filmpje geen schroefje zag....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ribbon cutter