Onderwerp: Kauwgomballen en zwangerschap

Ik heb de zwangere buik inmiddels al heeeel vaak voorbij zien komen, dus dan kan die van mij er ook nog wel bij...  ;)

En de kauwgomballenautomaat wilde ik al zo lang maken, dus ik kon 'm eindelijk maken toen mijn oudste dochter haar kinderfeestje had.. De kinderen waren er erg blij mee!   :D

http://8.media.hyves-static.net/1520073991/6/ehp4/0/img1520073991.jpeg

http://5.media.hyves-static.net/1517181812/6/-r20/0/img1517181812.jpeg

2

Re: Kauwgomballen en zwangerschap

leuk die kauwgumballenautomaat :Y

3

Superleuk! De eerste staat ook nog op mijn verlanglijstje.!
Strak gedaan hoor.  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

leuk zeg die kauwgomballenautomaat!!!

5 Laatst bewerkt door anoesz74 (22-11-2012 13:17)

Oh die is superleuk die kauwgombal automaat! Lekkere felle kleuren.
Die buik trouwens ook, mooi kleurtje en zo mooi strak, ook tussen de borsten in, mooi hoor... :thumb:

6

heel leuk,kan ik vragen wat voor merk marsepein of fondant is die rood,vind mooi kleur

vanwelie schreef:

heel leuk,kan ik vragen wat voor merk marsepein of fondant is die rood,vind mooi kleur

Ik gebruik altijd Zeelandia marsepein, en die kleur rood is van Wilton...  ;)

8

Leuk gemaakt die kauwgum automaat

9

eurg leuk de kauwgomballenautomaat  :thumb: , vraag me af hoe heb je die gemaakt?

fenny schreef:

eurg leuk de kauwgomballenautomaat  :thumb: , vraag me af hoe heb je die gemaakt?

Ik heb voor deze taart gewoon de Wilton Wonder mold gebruikt en vervolgens wat van de zijkanten afgesneden zodat de automaat niet te bol zou worden.  ;)

11

Erg mooi!

12

mirandabuitkamp schreef:
fenny schreef:

Ik heb voor deze taart gewoon de Wilton Wonder mold gebruikt en vervolgens wat van de zijkanten afgesneden zodat de automaat niet te bol zou worden.  ;)

bedankt voor je uitleg  :)