Onderwerp: Eindelijk! Ik mocht weer los... En dat deed ik ook!
Ik wil er niet te veel over kwijt, maar we hebben geloof ik wel verschrikkelijke tijden mee gemaakt het afgelopen jaar.
Door ziekte staat ons wereldje nog steeds elke keer op ze kop, maar ondanks alles blijven we positief.
Even leek het of ik mijn taarten (en alles daar om heen) passie op zij moest zetten, maar opgeven komt niet in mijn woordenboek voor.
Dus ik zette door...
En hier ben ik dan weer!
Vandaag was het namelijk groot feest in ons nieuwe huis.
Mijn aller liefste meisje werd 5!
Daar moesten we echt wel even bij stil staan.
Want ons lieve meisje heeft heel veel in moeten leveren door dat mama niet meer alles kan.
Ze zegt heel lief altijd als mensen vragen wat ik heb; mijn mama is speciaal.
En als ze dat zegt dan denk ik, ze is zelf juist zó speciaal!
Voor zowel haar als haar broertje ga ik door het vuur, en ook al ben ik helemaaaaaaal kapot na vandaag, het maakt me niet uit.
Als Meggie geniet, dan geniet ik nog veel meer.
Dus, Megan wilde een tafel voor lekkers, waar iedereen mocht pakken wat ze wilde.
We zijn een poosje terug naar het Dolfinarium geweest dus: een dolfijnentaart, zònder vissen, mèt krabben!
Hihihihi, ja ja ze weet wel wat ze wel wil en nog beter vaak wat ze niet wil. 
Het werd dus een Sweet Table.
Hier en daar heb ik nog wat dingetjes waar ik niet tevreden over was (had nog wat dingetjes willen maken, maar dat redde ik niet meer allemaal en het tafel'kleed' bleek plastic dat je niet glad kan strijken).
Maar als er geen verbeterpuntjes zijn dan is er misschien ook niks meer aan. 
Komt ie, een hele rits foto's en sorry als ik fout sta, maar wilde dit toch graag bij de taart zelf hebben staan.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Floor
Je dochter zal dit voor altijd waarderen omdat haar moeder inderdaad heel speciaal is. Echt top! Ik vind je dolfijn erg mooi en wat een werk om de sweet table te maken. Nog gefeliciteerd en veel plezier in jullie nieuwe huis. Ik hoop dat jullie samen wat rust kunnen krijgen en je ook meer kan gaan doen wat je altijd wilt doen...ondanks alles