Onderwerp: Rozen & Calla boeket
Rozen & Calla boeket van Koud Porselein gemaakt
Ik ben erg tevreden!

www.facebook.com/DolcissimiTaarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen & Calla boeket
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Rozen & Calla boeket van Koud Porselein gemaakt
Ik ben erg tevreden!

Mooi hoor! En je kunt het goed bewaren.
Ik wil het ook een keer proberen, is de manier van verwerken ongeveer vergelijkbaar met gumpaste of moet je nog sneller werken? En hoe reageert het met uitstekers en veiners?
Ik wil het ook een keer proberen, is de manier van verwerken ongeveer vergelijkbaar met gumpaste of moet je nog sneller werken? En hoe reageert het met uitstekers en veiners?
Het werk precies het zelfde als gumpaste.
Ik vind het prettiger zelfs.
Je kunt het gewoon bewaren (blijft levenslang mooi), het word met de lucht hard en dan heb je gewoon porselein!
Gumpaste is zeer fragiel vandaar dat ik het niet gebruik, het breekt sneller en als je vochtig woont kan je hem meteen weggooien, en koud porselein blijf mooi en is steviger!

Ja dat zou voor mij ook de reden zijn. Mijn PME bloemen eindstuk bijna niet kunnen maken omdat het tijdens de vakantie te vochtig en koud was geworden in huis... Daar heb ik echt schrik van gekregen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Rozen & Calla boeket