Onderwerp: Het verschil tussen....
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen Sugarflair Paste Colour en de kleurstoffen van Wilton.
Ik ga een Smurfentaart maken en daarvoor heb ik groen nodig en knalrood. Ik heb een doosje Wilton Colourset, waar rood in zit, de kleur Red Red, nu werd dit meer roze, ik had ook nog een potje met Christmas Red, nu is het mooi fel geworden, het groene uit het doosje is Leaf Green, daar heb ik iets zwart bij in gedaan en dat is nu mooi donkergroen geworden, de kleur op de foto wijkt iets af.
Zijn de kleuren van Sugarflair Paste anders of misschien niet geschikt voor fondant en marsepein?
Het valt me wel op trouwens dat de vloeistoffen in de potjes nog goed zijn behalve de zwarte, die is heel dik en droog geworden,en de houdbaarheidsdatum van de kleuren verschillend is. Ik gebruik altijd een cocktailprikker om het eruit te halen, die ik daarna direct weggooi, dus daar ligt het niet aan.
Wat trouwens erg leuk is bij Twinkelotje, je daar een plastic doosje hebt met Wilton kleurstoffen voor 17,50 waarvan je de kleuren zelf mag bepalen. Zit je niet vast aan de kleurtjes die in het doosje zitten.
Ik ben benieuwd wat jullie van het verschil zeggen.
In ieder geval bedankt voor jullie reaktie