Onderwerp: 60 jaar getrouwd, dus chique met bloemen en wat glim............
Grote taart voor een echtpaar wat 60 jaar getrouwd is.
Wens.....chique, ecrue en iets met boemen. Vrije hand dus. En dit is het resultaat..........

feedback welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 60 jaar getrouwd, dus chique met bloemen en wat glim............
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Grote taart voor een echtpaar wat 60 jaar getrouwd is.
Wens.....chique, ecrue en iets met boemen. Vrije hand dus. En dit is het resultaat..........

feedback welkom!
zeker chique, mooi hoor!
Heel chique. Mooi!
errug stijlvol 
Erg mooi... die bloem int midden.. wauw! 
dank jullie wel 
60 jaar getrouwd, wow. Dat verdient een prachttaart.
En die heb jij dus gemaakt. 
heel mooi ...prachtige kleurcombinatie 
Wat een chique taart
WAUW
heel mooi zeg deze taart
Zie ik hier broches uit de mold van Karen Davies ? zijn deze nou nog heel dik als ze uit de mold komen?
Ik vind ze zo mooi en wil hem graag aanschaffen, maar het lijkt me zo een dikke hap fondant.
Mamski.....het zijn niet de broches van Karen davies , ik maak zelf malletjes van "silly-creations"en die op de hoeken is een mal van Brenda Bakker (kwebbeltje), die maakt ook zelf mallen.
En nee, ze zijn niet dik. Is ook net hoe vol je ze vult. Daarbij maak ik ze niet van fondant. Ik doe heel veel met zeelandia marsepein, en ook vaak 50/50 % dus half vanillefondant en half marsepein.
Heel mooi en super chique!!
Ze zullen wel super blij geweest zijn met de taart....
ja, de ontvangers waren zeer verrast
en daar doen we het voor
Mooi! De kleurencombi vind ik ook erg chique! 
Zeker mooie kleurcombinatie, dat "chique" is goed gelukt!
Heel mooi. zoals al gezegd. Respect 
Heerlijk bling, erg mooi!
Ik hou normaal nooit zo van Bling, maar ik vind deze wel heel chique! Heel mooi gemaakt en ook zo strak allemaal! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 60 jaar getrouwd, dus chique met bloemen en wat glim............