1

Onderwerp: Nieuwe mal uitgeprobeerd, echt super.

Hallo allemaal,

Mijn nieuwe mal (niet de roos) uit Engeland uitgeprobeerd wat een super mal.
Het taartje heb ik gemaakt voor vrienden die waren 12.5 jaar getrouwd, waar we niet bij konden zijn. Is gevuld met witte chocolade bc en frambozenjam.
Dus toen we bij hun op visite gingen heb ik geen bloemen meegenomen maar een taartje. Dus gelijk een goed excuus voor mijn nieuwe mal.
Ik had op de taart nog iets leuks willen maken maar had helaas geen tijd meer.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DEVXHRVN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WH88JJHA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HUQYIRE6.jpg

Graag jullie reactie.

2

Re: Nieuwe mal uitgeprobeerd, echt super.

:think: da's toch de Wilton baroque mold?

Ik vind het een hartstikke mooie taart :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Carien schreef:

:think: da's toch de Wilton baroque mold?

Ik vind het een hartstikke mooie taart :Y  :thumb:

De roos en de onderste rand volgensmij
wel, maar die andere niet..

Mooi taartje geworden!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

Klopt inderdaad de roos en de rand is van Wilton.

5

Jammer dat er zo weinig reactie's op komen, is de taart dan echt zo lelijk??? :(

Nou die taart is echt niet zo lelijk hoor :nooo . Maak je daar maar geen zorgen over (ken het gevoel, jij enthousiast maar de rest ? :rolleyes:  :/ ).
Het is gewoon een goed voorbeeld van een strakke (lukt mij meestal niet hoor), nette, rustige taart. Helemaal zoals ik zelf ook zou doen. Dus  :thumb: .

7

hele leuke taart hoor! en mooi strak. ik heb die Wilton-mal, geeft een sjiek effect!
ik krijg ook altijd weinig reacties op mijn taarten  :( . sommige mensen krijgen heel veel reacties en anderen moeten het met een paar doen. terwijl iedereen gewoon trots is op zijn taart en er zijn uiterste best voor heeft gedaan.

8

Ik vind het ook een mooi strak taartje! Lekker sjiek  :)

(weer een reactie er bij :))

It's a piece of.. Cake <3

9

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet veel reageer.  :o Ik zie de mooiste creaties voorbij komen, en doe ontzettend veel inpiratie op, maar ben af en toe te lui om te reageren (wederom  :o )...En dit terwijl ik het zelf ook ontzettend leuk vind om reacties te krijgen op mijn baksels...dus ik beloof beterschap!

En ik vind dit dus ook 'gewoon' een mooie taart! Ik heb de mold ook, en heb tot nu toe eigenlijk alleen de parelrand gebruikt. Maar ik vind leuk om te zien hoe ik de andere figuurtjes zou kunnen gebruiken!
De vulling klinkt ook erg goed trouwens!

10

een simpel maar mooi taartje hoor! ik ben er ook zo eentje die weinig reactie krijg ook al doe ik moeite om zelf toch te reageren....
jammer maar wat doe je eraan? gewoon trots zijn op je eigen taartje!

11

renata2 schreef:

hele leuke taart hoor! en mooi strak. ik heb die Wilton-mal, geeft een sjiek effect!
ik krijg ook altijd weinig reacties op mijn taarten  :( . sommige mensen krijgen heel veel reacties en anderen moeten het met een paar doen. terwijl iedereen gewoon trots is op zijn taart en er zijn uiterste best voor heeft gedaan.

Hallo Renata2,

Ik heb de roos van de Wilton mal gemaakt maar die andere (weet niet hoe het heet) heb ik met een mal gedaan van chef Dominic. Die werken echt heel goed.

12

Ik vind het ook heel jammer dat er soms zo weinig reactie's komen en had mezelf voorgenomen om alleen nog maar op taartjes te reageren met weinig reactie's.
Ook al zien sommige taarten er prachtig uit hoor.

Maar op deze manier krijgt iedereen genoeg reactie's toch???

13

Heel mooi simpel taartje. Door de eenvoud is ie juist mooi

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

14

leuke taart hoor niets mis mee en je hebt genoeg reacties, ik had van de week mijn begin tot nu en heb daar wel geteld 2 reacties op gehad.....jep....dawas leuk ;-)

Taart Smakelijk is de naam