Onderwerp: Wedstrijdtaarten en wijnflestaart

2 eerste waren voor wedstrijd magische taarten,helaas gelezen op andere briefje dat moet 2 hoog (die was voor andere wedstrijd)
wijnfles was voor klant,1e wijnfles taart .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedstrijdtaarten en wijnflestaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

2 eerste waren voor wedstrijd magische taarten,helaas gelezen op andere briefje dat moet 2 hoog (die was voor andere wedstrijd)
wijnfles was voor klant,1e wijnfles taart .
Vind de eerste twee erg leuk!, De onderste iets minder, maar denk dat het ligt aan de foto en mijn smaakt! Vind de heks op boomstam roerend in ketel erg grappig en leuk gemaakt!
Ik vind je wedstrijdtaarten heel mooi!
Ik heb geholpen de stand op te ruimen. Helaas ben je erg gisteren niet geweest. De taarten staan nu op het kantoor van de beursorganisatie en mogen daar opgehaald worden.
Is toch zonder als ze weggegooid worden.
Vind de eerste twee erg leuk!, De onderste iets minder, maar denk dat het ligt aan de foto en mijn smaakt! Vind de heks op boomstam roerend in ketel erg grappig en leuk gemaakt!
wijnfles slechte foto mischien,de fles zelf was beter iets groter maken maar ja volgende keer beter.
Ik vind je wedstrijdtaarten heel mooi!
![]()
Ik heb geholpen de stand op te ruimen. Helaas ben je erg gisteren niet geweest. De taarten staan nu op het kantoor van de beursorganisatie en mogen daar opgehaald worden.
Is toch zonder als ze weggegooid worden.
bedankt
Manoa schreef:Vind de eerste twee erg leuk!, De onderste iets minder, maar denk dat het ligt aan de foto en mijn smaakt! Vind de heks op boomstam roerend in ketel erg grappig en leuk gemaakt!
wijnfles slechte foto mischien,de fles zelf was beter iets groter maken maar ja volgende keer beter.
Daarom, ik leer zelf altijd veel van de tips.. dus hopelijk kan ik anderen ook helpen, al is het maar een klein, heel klein beetje door tips te geven...
Net nog email gehad van Mjam taart en ik ben de 11e geworden
met Heks,en laatste met die blauwe taart 
Ik vind die blauwe juist mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedstrijdtaarten en wijnflestaart