1

Onderwerp: Gezocht: trouwringen mold

De titel zegt het al; ik ben op zoek naar een mold/uitsteker van trouwringen. Mag niet te groot zijn, is voor op cupcakes. Ik heb de FI mold wel gevonden op www, maar die is veel te groot!

En als er geen mold bestaat, wie kan me een tip geven hoe ik een leuk ringensetje kan fabriceren???

2

Re: Gezocht: trouwringen mold

van jem kan je vinden

3

van jem kan je vinden

Kun je mij een link geven naar een nederlandse (internet) winkel? Ik google me gek, kan hem niet vinden. Wel inmiddels een FI mold met mini wedding vormpjes waaronder ringen gevonden...

Kun je mij een link geven naar een nederlandse (internet) winkel? Ik google me gek, kan hem niet vinden. Wel inmiddels een FI mold met mini wedding vormpjes waaronder ringen gevonden...

6

Of met silli-siliconen (en 2 trouwringen :D ) zélf een mal maken?

7

Maar een link.....

www.ellenscreativecakes.nl/shop/jem-wedding-rings.html

8

ja deze,ook gevonden

http://www.google.nl/search?hl=nl&q … mp;bih=692

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

Aan Silli heb ik idd ook al gedacht! Heb nog een bakje liggen. Die van JEM bij Ellen had ik ook gezien, maar geen duidelijk plaatje... grrrrr. De ringen mogen ook weer niet te groot, want en de namen en rood, en wit, en zilveren ringen.... de bruid heeft nogal een wensen lijstje!!! :lol:  En ook de trouwkaart het liefst nog herkenbaar, en dat allemaal op een cupcake! Alvast allemaal thanx voor het meedenken dames! :thumb: