1

Onderwerp: Help? Ideeën voor een 25 jaar getrouwd taart?

Hoi medebaksters!

Ik moet onverwachts een taart maken deze week, maar met school etc. er tussendoor wordt het krap. Ik moet een taartje maken voor een 25 jarig huwelijk. Ik wil er eigenlijk niet te veel tijd aan kwijt zijn, maar het moet er wel goed uitzien, natuurlijk!

Heeft iemand een idee? Wat inspiratie? Een eigen taartje als voorbeeld?

Dankje alvast!  :o

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

2

Re: Help? Ideeën voor een 25 jaar getrouwd taart?

Heb je van het jubileumbruidspaar iets van richtlijnen mee gekregen wat zij leuk vinden?
Ik heb vorig jaar voor een 25 jarig huwelijk een witte taart gemaakt met daarop rode rozen. Het bruidpaar was er super blij mee.

3

Pinqui schreef:

Heb je van het jubileumbruidspaar iets van richtlijnen mee gekregen wat zij leuk vinden?
Ik heb vorig jaar voor een 25 jarig huwelijk een witte taart gemaakt met daarop rode rozen. Het bruidpaar was er super blij mee.

Enige wens is dat er een beetje zilver in moet zitten en wit, en de 25 moet erop. Ik denk ook om zoiets te doen, alleen dan met zilvere bloemen..

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

4

Klinkt goed.
De rainbowdust verfjes zijn daar trouwens heel mooi voor en dekken super. Lichtsilver vind ik persoonlijk heel mooi

5

En heb je de taart al gemaakt?
Misschien is een ruitjes patroom met zilverenballetjes in de kruisingen?
snap je wat ik bedoel?

It's a piece of.. Cake <3