1

Onderwerp: Kersenvlaaivulling

Ik ga een taart maken met kersenvlaaivulling en bc met bokkenpoten....hoelang kan ik de taart buiten de koeling bewaren? 3 dagen? Kan ik de vulling al van te voren maken? Bijvoorbeeld....zondag vullingen maken....maandag taart vullen en bekleden en woensdag eten?...tijdnood...

Geluk vermenigvuldigt zich, wanneer je haar deelt.

2

Re: Kersenvlaaivulling

Je kunt maandag heel goed de taart afmaken, ik zou de taart dan wel in de vriezer doen. Hij blijft dan lekker vers. Je zou het dan ook zondag kunnen maken.

Qua vullingen: ik neem aan dat je de kersenvlaaivulling kant en klaar koopt, dus daar hoef je weinig aan voor te bereiden. Botercreme kun je zeker van te voren maken, zou wel de bokkepootjes er pas door mengen wanneer je het gaat gebruiken. Het zou kunnen zijn dat de bokkepootjes wat zachter gaat worden, maar dat weet ik eigenlijk niet.

3

Dank je wel voor het meedenken! Degene die de taart wil, komt hem morgen halen en geeft de taart woensdag kado....de kersenvlaaivulling wilde ik zelf maken..

:think: ik vind 3 dagen buiten de koelkast best lang, want hoe lang bewaart de ontvanger hem daarna nog? Dat weet je niet...

Sowieso is het voor in de koelkast ook al best lang :)

I never met a calorie I didn't like....

5

Ja ik ga het er ook zeker bij vermelden dat de taart meteen op moet en morgen maar vullen....